سعید سهیلی:از”گشت ارشاد”بدم می آید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین، کارگردان فیلم سینمایی «گشت ارشاد» می‌گوید که این فیلم با ممیزی وارد شبکه نمایش خانگی شده‌است.

روز گذشته ۱۴ شهریور اعلام شد که فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به همراه پشت صحنه، مرور حاشیه‌ها و نیز صحنه‌های حذف‌شده از فیلم در سکوت خبری روانه شبکه نمایش خانگی شده است.

سعید سهیلی کارگردان این فیلم گفت که «۱۲ دقیقه از این فیلم برای اکران در سینماها حذف شد و ۸ دقیقه دیگر هم برای ورود به شبکه نمایش خانگی از این فیلم حذف شده است.»

اکران «گشت ارشاد» و «زندگی خصوصی» در نوروز سال یکی از از فصل‌های جنجالی نمایش فیلم در ایران را رقم زد.

اعتراض انصار حزب‌الله و پس از آن برخی از ائمه جمعه باعث شد تا سینماهای حوزه هنری و شهرداری اکران این دو فیلم را بدون هماهنگی با وزارت ارشاد متوقف کنند.

سعید سهیلی ساخت فیلم هایی چون «مردی شبیه باران»، «چارچنگولی»، «سنگ، کاغذ، قیچی» و … را در کارنامه اش دارد.

علیرضا سجادپور مدیر سابق اداره کل نظارت و ارزشیابی درباره ورود بدون سانسور «گشت ارشاد» به شبکه نمایش خانگی گفته بود: از توزیع نسخه خانگی این فیلم بی‌خبر هستم.

این موضوعی که شما عنوان می‌کنید که فیلم به همراه صحنه‌های حذف شده در اکران عمومی وارد بازار شده است، به زمانی بر می‌گردد که من مسئولیت‌هایم در اداره نظارت و ارزشیابی را واگذار کرده بودم.

سعید سهیلی با بیان این مطلب که «من امتیاز این فیلم را ۴ ماه پیش به یک فرد حقیقی واگذار کردم، و خبر نداشتم چه زمانی قرار است «گشت ارشاد» وارد شبکه نمایش خانگی شود» تا کید می‌کند: «فقط حذفیات فیلم را من انجام دادم.»

داستان فیلم در مورد سه جوان است که خود را به جای ماموران «گشت ارشاد» جا می‌زنند و از این طریق از مردم اخاذی می‌کنند.

سهیلی که دل پری از ماجراهای این فیلم دارد می‌گوید: «حقیقتش را بخواهید دیگر از پیگیری اتفاقاتی که برای این فیلم می‌افتد، خسته شده‌ام و برایم جذابیتی ندارد.

از این فیلم بدم می‌آید و حتی حاضر نیستم نسخه نمایش خانگی آن را بخرم و تماشا کنم. به اندازه کافی خسته شده‌ام از آدم‌هایی که با تصمیمات غلط فرهنگ این مملکت را به قهقرا می‌کشانند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.