سعید هاشمی «سلام آقای باران» را سرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید هاشمی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان از انتشار مجموعه شعر جدیدش با عنوان «سلام آقای باران» به همت دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری و انتشارات سوره مهر خبر داد.

این شاعر کودک و نوجوان با اعلام این خبر افزود: «سلام آقای باران» مجموعه ای با ۱۰ شعر اجتماعی و مذهبی است که با زبان و بیانی کودکانه سروده شده‌اند.

هاشمی ادامه داد: این اثر را در خردادماه سال جاری به دفتر ادبیات کودک ونوجوان تحویل دادم که پس از انجام امور کارشناسانه قرارداد آن بسته شد و فکر می کنم بعد از انجام شدن کارهای ویرایش و صفحه آرایی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شود.

این داستان نویس و شاعر کودک و نوجوان فعالیت‌های اخیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری درباره انتشار آثار با کیفیت کودک و نوجوان را مفید و ارزشمند خواند و تاکید کرد: کارهایی که حوزه هنری در این زمینه انجام داده باعث شده است که دیگر ناشران هم به تکاپو بیفتند و جریان خوبی در زمینه انتشار کتاب های مفید برای کودک و نوجوان شکل بگیرد.

وی در پایان افزود: چنین اقداماتی، چه از نظر مادی و چه به لحاظ معنوی کمک خوبی به نویسندگان حوزه کودک و نوجوان می‌کند ومن بسیار امیدوارم که این حرکت حوزه هنری و انتشارات سوره مهر نتایج خوبی در بر داشته باشد.

تاکنون ۲۵ عنوان کتاب شعر و داستان کودک و نوجوان به قلم سید سعید هاشمی منتشر شده است که «قصه شنیدنی دایی جان» (انتشارات سوره مهر)، مجموعه طنز «قندآباد» (انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)، «شاعر گنجشک ها» (انتشارات سروش)، مجموعه طنز «محله میکروب ها» (انتشارات چرخ و فلک) بخشی از این آثار است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.