سفر رهنما با «این تابستان فراموشت کردم» به شیراز

سفر رهنما با «این تابستان فراموشت کردم» به شیراز

سفر رهنما با «این تابستان فراموشت کردم» به شیراز

بهاره رهنما به مدت پنج شب نمایش «این تابستان فراموشت کردم» را در شیراز روی صحنه می‌برد.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی سوره سینما

تاریخ : دوشنبه ۶ شهریور ساعت ۱۵:۰۶

علی ثابت رئیس امور ادبی هنری اداره ارشاد استان فارس گفت: بهاره رهنما از طرف مؤسسه فرهنگی-هنری شهر آفتاب و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شیراز از امشب ششم شهریورماه به مدت پنج شب نمایش «این تابستان فراموشت کردم» را در سالن استاد هودی به روی صحنه می‌برد.
وی افزود: پیش از این امیر رضا کوهستانی نمایش «ایوانف» را که در سالن ایرانشهر روی صحنه رفته بود را فروردین‌ماه ۹۱ در شیراز روی صحنه بردند. ما از این حرکت استقبال می‌کنیم. دوستان و هنرمندان تهرانی با نمایش‌ها و بازیگران مطرح به شیراز بیایند و در شیراز نمایش خود را اجرا کنند.
ثابت گفت: این روند احتیاج به حمایت مرکز هنرهای نمایشی دارد. این مرکز در ابتدا حمایت خود را شفاهی اعلام می‌کند اما در عمل برای هماهنگی‌ها و حمایت‌های لازم همکاری جدی ندارد. خانم رهنما با حمایت مالی مؤسسه فرهنگی-هنری شهر آفتاب این نمایش را در شیراز اجرا می‌کند و تمام هزینه‌ها مثل اسکان و غیره بر عهده این مؤسسه است.
رئیس امور ادبی هنری اداره ارشاد استان فارس گفت: شورای نظارت استان فارس برای اجرای نمایش خانم رهنما از این اثر بازبینی مجدد کردند و همه چیز برای اجرای این نمایش مهیاست. تبلیغات لازم انجام شده و مردم هم استقبال چشم‌گیری داشته‌اند. ما امکانات انجمن هنرهای نمایشی را در اختیار این گروه قرار داده‌ایم و امیدواریم این حرکت مثبت در آینده ادامه پیدا کند.
«این تابستان فراموشت کردم» نوشته سجاد افشاریان و حمید پاک‌سرشت و به کارگردانی بهاره رهنماست. شبنم فرشادجو و نسیم ادبی بازیگران این نمایش هستند. صدای هدیه تهرانی در طول نمایش بازیگران را همراهی می‌کند.

کد خبر: ۴۵۴۷۶

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.