سفر رییس انجمن دوستی و روابط فرهنگی تاجیکستان به ایران

۲۳ام بهمن ،

سفیر ایران در تاجیکستان گفت: سعدالله خیرالله‌یف، رییس انجمن دوستی و روابط فرهنگی تاجیکستان با کشورهای خارجی با همراهی اعضای انجمن دوستی تاجیکستان و ایران روز دوشنبه عازم تهران شدند.

علی اصغر شعردوست در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: میزبانی این هیات را دبیرخانه انجمن‌های دوستی وزارت خارجه ایران برعهده داشته و این هیات در یک هفته اقامت در کشورمان علاوه بر تهران از شهرهای شیراز و اصفهان نیز بازدید خواهند کرد.

سفیر ایران در تاجیکستان ادامه داد: این هیات در دیدار با مسوولان کشورمان از جمله سخنگوی وزارت خارجه، رییس اداره انجمن‌های دوستی این وزارتخانه، رییس انجمن دوستی ایران و تاجیکستان راه‌های گسترش همکاری‌ها بین دو طرف را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا، سعدالله خیرالله‌یف، ریاست انجمن دوستی و روابط فرهنگی تاجیکستان با کشورهای خارجی را برعهده دارد و پیش از این نیز رییس مجلس نمایندگان جمهوری تاجیکستان بوده است.

به گفته سفیر کشورمان وی در زمان تصدی بر این سمت خدمات موثر و چشمگیری در توسعه مناسبات بین دو کشور و به ویژه گسترش روابط پارلمانی بین ایران و جمهوری تاجیکستان داشته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.