سفر مفتی مصر به قدس درراستای تأمین منافع رژیم صهیونیستی است

به گزارش ایرنا ازبیروت، کمیته ملی ‘ حمایت از وحدت ومقاومت دربرابر اشغالگر’ روز جمعه با صدور بیانیه ای سفر’ ‘علی جمعه’ ، مفتی مصر به قدس اشغالی را مغایر با تمامی معیارهای ملی مردم مصر ، جهان عرب و اسلام و همچنین تمامی آزادگان جهان دانست.

دراین بیانیه امده است که این یک رفتار شک برانگیز بوده که درادامه رفتارهای ‘طنطاوی’ مفتی سابق مصر در دست دادن با ‘شیمون پرز’ رییس رژیم صهیونیستی در شب آغاز حمله این رژیم به غزه در سال ۲۰۰۸ میلادی است.

در بیانیه این کمیته تصریح شده که امت عربی وجهان اسلام هرگز سیاست های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی ونقشه های یهودی کردن قدس شریف و اماکن مقدس مسیحیی و اسلامی و در رأس آنها مسجد الاقصی را به رسمیت نخواهند شناخت.

سفر مفتی مصر به قدس شریف در راستای تأمین مصالح مردم فلسطین و مساله ملی آنها قرار نداشته ودر واقع یک خدمت مجانی به رژیم غاصب واشغالگر صهیونیستی است.

اینگونه اشخاص باید از مناصب و پست های رسمی وقانونی خود برکنار شوند تا بدین گونه درس عبرتی برای همه سازشکاران و بله گویان به آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد.

در پایان بیانیه این کمیته با اشاره به حوادث امنیتی اخیر در شمال لبنان، اظهار شده است که این حوادث در راستای تأمین منافع دشمنان لبنان و رژیم صهیونیستی وهم پیمانان غربی آنان درمنطقه صورت گرفته و ما همه مردم را به بیداری وآگاهی کامل نسبت به مرحله حساس کنونی لبنان و کلیه دسیسه های فتنه انگیزانه دشمنان این کشور و منطقه فرا می خوانیم.

خاورم* ۲۰۲۳ **۱۵۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۶۰۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.