سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به زاهدان/ اکثر بازداشتی‌ها در اتفاقات اخیر آزاد شدند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.

سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به زاهدان/ اکثر بازداشتی‌ها در اتفاقات اخیر آزاد شدند

به گزارش ممتاز نیوز، یعقوب رضازاده در توضیح علت سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به زاهدان گفت: روز گذشته در هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تصمیم گرفته شد که برای بررسی وقایع و حوادث زاهدان هیاتی از کمیسیون به زاهدان سفر کند. در این سفر دیدارهایی با اعضای شورای تامین، استاندار سیستان و بلوچستان و آقای مولوی عبدالحمید صورت می‌گیرد.

وی توضیح داد: این هیات مسایل امنیتی را بررسی می‌کند، البته با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی امنیت کامل در ۱۸۰۰ کیلومتر مرزهای مشترک با افغانستان و پاکستان برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ اتفاق در زاهدان هم توسط تعدادی از عوامل نفاق و دشمن رخ داد که با استفاده از پوشش نمازجمعه و به صورت مسلحانه به مردم عزیز و اماکن شهرستان حمله مسلحانه کرده و ۴ نفر از نیروهای سپاهی و بسیجی و انتظامی به شهادت رسانده و تعدادی از مردم بیگناه جان خود از دست دادند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: با توجه به حمایت امروز مجلس از فرماندهی کل نیروی انتظامی و عزیزان بسیج و اطلاعاتی و انتظامی کشور، امیدواریم هر چه سریعتر عوامل نفوذی دشمن خودشان را تسلیم و معرفی کنند که در غیر این صورت با برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مواجه خواهند شد.

رضازاده درباره تعداد بازداشتی ها بعد از اعتراضات و ناآرامی های اخیر گفت: آمار دقیقی از تعداد بازداشتی‌ها ندارم اما با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند اما تعدادی که دست‌شان به خون نیروهای انتظامی آلوده شده و اموال مردم را از بین بردند، باید منتظر قانون و برخورد سیستم قضایی باشند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.