سفیر سبز امید (ناامید) از “برهنگی دوستانه” اش می‌گوید + سند

سفیران سبز امید (نا امید) در تلاشند همانند اردشیر امیرارجمند با ریاکاری و دورویی ظواهر اسلامی را حفظ کنند ولی یکی از اعضاء اصلی این محفل زیر زمینی در وبلاگش از برهنگی دوستانه اش در برابر هم خانه مونث‌اش نوشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،اردشیر امیر ارجمند که برادرش گروهک تروریستی منافقین و یکی از نزدیکانش به نام لیلی امیرارجمند دوست صمیمی و رئیس دفتر فرح پهلوی در دوران طاغوت بوده است بعد از آتش افروزی در فتنه ۸۸ به فرانسه گریخت و خود را با عنوان مشاور ارشد یکی از سران فتنه قالب می‌کند‌، جالب اینجاست این سه نفر اکنون ساکن فرانسه می‌باشند!

اردشیر امیرارجمند پس از فرار به فرانسه تشکلی به نام سفیران سبز امید (ناامید) با شرکت جوانان ساده لوح کمپین ۸۸ و آقازاده‌های اصلاح طلب در فرانسه راه اندازی می‌کند، اعضاء این گروهک زیرزمینی تازه راه افتاده سعی می‌کنند همانند رئیسشان اردشیرخان با ریاکاری و دورویی ظواهر اسلامی را حفظ کرده و خود را انسانهای معتقدی نشان دهند تا بتوانند با مخاطبان داخل کشور ارتباط برقرار کنند.

یکی از اعضاء اصلی گروهک سفیران سبز امید (ناامید) به نام (ر.ش) در آخرین پست وبلاگش با عنوان برهنگی دوستانه به شرح رمانتیک عریانی‌اش در برابر هم خانه مونث‌اش پرداخته است.

منجلاب فساد مزدوری و دشمنی با نظام آنچنان است که بسیاری از مدعیان دینداری که به خدمت دشمن در آمده و خائن به جمهوری اسلامی شده‌اند را در کام خود فرو برده است و افراد به ظاهر معتقد را بعد از اندک زمانی به افرادی دین ستیز و بی دین تبدیل نموده است تا جائیکه دیگر تنها مخالف جمهوری اسلامی نیستند بلکه با دین و تمام مقدسات و اعتقادات اسلامی به مخالفت می‌پردازند.

به طور نمونه از این گرفتاران منجلاب فساد عقیدتی فریبا داودی مهاجر مادر زن علی افشاری است که در شبکه صدای آمریکا حجاب از سرش برداشت و یا اکبرگاف و عبدالکریم حاج فرج دباغ که با هتاکی به جنگ مقدسات اعتقادات مسلمانان برخواسته‌اند.



باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.