سقوط شاخص سهام در بازارهای مالی عربستان سعودی و قطر

شاخص سهام در بازارهای مالی دوبی و ابوظبی طی معاملات روز گذشته (یکشنبه) به ترتیب بیش از ۱۵٫۶۸ واحد و ۱٫۰۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دوبی، پس از کاهش دو هفته ای شاخص سهام در بازارهای مالی امارات، بورس های دوبی و ابوظبی هفته جاری را با افزایش نسبی شاخص ها آغاز کردند.

در معاملات روز گذشته (یکشنبه) در بازار مالی دوبی بیش از ۱۸۵ میلیون و ۱۲ هزار سهم به ارزش ۱۹۸ میلیون و ۷۲۰ هزار درهم معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۱۵٫۶۸ واحد افزایش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی دوبی به۱۵۷۱٫۲۶ واحد رسید.

هم چنین بیش از ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار درهم در بازار مالی ابوظبی داد و ستد شد که شاخص سهام در این بازار مالی بیش از ۱٫۰۱ درصد افزایش یافت و شاخص کل سهام در بورس ابوظبی به ۲۵۸۸ واحد رسید.

تحرک نسبی شاخص سهام در بازارهای مالی امارات

همچنین شاخص سهام در بازارهای مالی عربستان سعودی و قطر طی معاملات روز گذشته (یکشنبه) به ترتیب بیش از ۹٫۲۷ واحد و ۸٫۵۵ واحد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا از امارات، بازارهای مالی عربستان سعودی و قطر هفته جاری را با سقوط شاخص‌ها و کاهش میزان معاملات آغاز کردند.

در معاملات روز گذشته (یکشنبه) در بازار مالی قطر بیش از ۵ میلیون ۴۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۴۱ میلیون و ۱۵ هزار ریال معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۸٫۵۵ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی قطر به ۸۴۵۸٫۶۵ واحد رسید.

هم چنین بیش از ۳۲۹ میلیون و ۸۹ هزار سهم به ارزش ۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در بازار مالی عربستان سعودی داد و ستد شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۹٫۲۷ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی ریاض به ۷۰۹۵٫۷۶ واحد رسید.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.