سقوط قیمت سکه و دلار

سیبنا: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه نرخ ارز در حال پائین آمدن است، قیمت هر دلار آمریکا را در حدود ۳۰۰۰ تا ۳۱۰۰ تومان اعلام کرد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر، درخصوص آخرین قیمت دلار در بازار اظهارداشت: براساس آخرین گزارشاتی که بدستمان رسیده است هم اکنون قیمت ارز در بازارروند نزولی داشته است بطوریکه هر دلار آمریکا در حدود ۳۰۰۰ تومان شده است.

وی همچنین در رابطه با قیمت سکه تمام نیز گفت: درحال حاضر قیمت هرسکه تمام بین یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز درحدود ۱۱۵ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان است. وی همچنین نسبت به اعلام سایر قیمتهای ارز ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران پیش بینی می شود با توجه به اتخاذ تدابیر مناسب بانک مرکزی بویژه اقدام قاطع قوه قضاییه و نیروی انتظامی در برخورد با اخلال گران بازار ارز از روز شنبه شاهد کاهش چشمگیر قیمت سکه و دلار خواهیم بود.

به اعتقاد برخی از دست اندرکاران بازار ارز قیمت دلار از روز شنبه حداکثر با نرخ ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ تومان در بازار آزارد عرضه خواهد شد. به گفته آنان با ادامه این روند طی روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در بازار سکه و ارز خواهیم بود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.