سلیمی: مشکلات برطرف شود، بازمی‌گردیم

۱۹خردادماه،

بهداد سلیمی اظهار داشت: صحبت‌ها و درد و دل‌هایمان را در جلسه‌ای خصوصی با وزیر مطرح کردیم، اتفاقا وزیر هم از ما خواست تا به اردو بازگردیم که به وی پاسخ دادیم، چون تنها ۳ نفر از ۵ نفر در این جلسه حضور دارند، باید نظر ۲ نفر دیگر را هم بپرسیم که در صورت جمع‌بندی نهایی به اردو بازخواهیم گشت. چراکه نظرات انوشیروانی و نصیرشلال که در این جلسه غایب بودند هم برای ما محترم بود.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: بنابراین هیچ دست ردی به سینه وزیر مبنی بر درخواست وی برای بازگشت نزدیم. در واقع وقت خواستیم تا در این مورد به جمع‌بندی برسیم.

سلیمی در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری و اینکه آیا به تیم ملی خواهد رفت یا خیر گفت: هنوز در این خصوص تصمیم نهایی نگرفته‌ایم. با دو نفری که در جلسه غایب بودند، صحبت می‌کنیم، اگر شرایط مهیا بود حتما پس از مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی اضافه خواهیم شد. در حال حاضر هم اگر بخواهیم برویم چون تیم ملی قرار است به قهرمانی آسیا اعزام شود و اردو تعطیل می‌شود، فایده‌ای نخواهد داشت. البته باز هم تأکید می‌کنم که در این خصوص باید با سایر نفرات به توافق برسیم.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن در مورد آخرین شرایط بدنی‌اش گفت: روی ۹۰ درصد آمادگی هستم و مشکل خاصی ندارم، سایر نفرات از جمله کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی هم از آمادگی خوبی برخوردار می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.