سمت جدید برادر پزشک بازداشتی در یک نهاد مهم !

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

پس از افشاگیری در مورد فعالیت مشاوره ای یک پزشک بازداشتی درچند نهاد مهم پزشکی مطلع شدیم که این فرد با حمایت های پشت پرده خود برادرش را نیز در یکی از سمتهای یک نهاد مهم دولتی مستقر کرده است!

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،پس از افشاگیری  در مورد فعالیت مشاوره ای یک پزشک بازداشتی درچند نهاد مهم پزشکی مطلع شدیم که این فرد با حمایت های پشت پرده خود برادرش را نیز در یکی از سمتهای یک نهاد مهم دولتی مستقر کرده است!

این پزشک عمومی  که در سال ۸۹ به اتهام تبلیغ عیله نظام و اقدام علیه امنیت ملی کشور از سوی نهادهای امنیتی بازداشت می شود با آغاز فعالیت دولت یازدهم توانست با کمک رانت فتنه گران در سمتهای مشاوره ای در نهادهای عمومی پزشکی مردمی فعالیت خود راآغاز کند.

امروز مطلع شدیم که نه تنها بستر لازم برای فتنه گری های این فرد در نهادهای دولتی محیا شده است که فرد ذکر شده با حمایت های پشت پرده خود توانسته است برادرش را نیز در معاونت پشتیبانی یکی از نهادهای مهم دولتی مستقر کند.

دامنه فعالیت های زیرپوستی فتنه گران در نهادهای دولتی شدت زیادی گرفته است این افراد با دست اندازی به بیت المال ورانت زر و زورقصد دارند جان دوباره ای را به فتنه گران بدهند بر همین اساس می طلب نهادهای نظارتی در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.
صلح نیوز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.