سمینار خلاقیت و کارآفرینی برپا می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 سمینار خلاقیت و کارآفرینی برپا می شود

سمینار خلاقیت و کارآفرینی برپا می شود

ممتازنیوز: دبیر اجرایی سمینار بین‌المللی خلاقیت و کارآفرینی مبتنی بر High-Tech از برگزاری سومین دوره این سمینار در آبان ماه سال جاری در تهران خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، مهدی تیموری با بیان این مطلب گفت: با توجه به استقبال و مورد توجه قرار گرفتن برپایی دوره های گذشته در نگاه مسئولان دولتی، بخش خصوصی و نهادهای علمی و پژوهشی کشور، سومین دوره این سمینار تخصصی و بین المللی با دعوت از مرجع علم مدیریت جهان پرفسور هنری مینزبرگ “Pro Henry Mintzberg” برگزار خواهد شد.
مدیر گروه آموزش آزاد MBA دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابراز داشت: پیرو منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار حماسه اقتصادی و بهره گیری از تجربیات علمی اساتید داخلی و فرهیختگان حوزه مدیریت، این سمینار با ظرفیت علمی بسیار بالا برپا می شود و در بخش ویژه آن طی مراسمی آیین تجلیل و نکوداشت مدیران برتر کشور برگزار خواهد شد.
مهدی تیموری، اهداف برگزاری این سمینار را راهبردی کردن نقشه علمی کشور، تحقق سند چشم انداز ۱۴۰۴ در حوزه علم و صنعت،گردهم آوردن اندیشمندان، خبرگان، صاحب‌نظران و ارائه مدل مدیریت بومی ایرانی اسلامی در جهت بستر سازی ایده پردازی،خلاقیت، ارزیابی نوآوری آن ، تجاری سازی و کارآفرینی مبتنی بر High-Tech عنوان کرد.
وی محورهای برگزاری این سمینار را چهار حوزه اصلی دانش مدیرت “استراتژیک، منابع انسانی، بازاریابی و مالی” ذکر کرد و گفت: تجزیه و تحلیل استراتژی های سازمان های High-Tech، چالش ها و متدولوژی های ارزیابی عملکرد، عارضه یابی عملکردی و تعالی عملکرد منابع انسانی در صنایع کارآفرین High-Tech، خط مشی گذاری آموزش و روش های سنجش اثربخشی آموزش در فضای خلاقیت و کارآفرینی همراه با شناخت ایده ، نقشه راه ، توسعه فناوری محصول، مالکیت فکری ، بسته دانش فنی، فن بازار، تجاری‌سازی از مهم ترین موارد جهت بررسی در سمینار خواهد بود.
یادآور می شود؛ علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه امیرکبیر بخش پردیس بین الملل به آدرس: http.ib.aut.ac.ir مراجعه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.