سنت و مدرنیته را اینجوری قاطی کنید!

۱۲ تیرماه ۱۳،

طراحان دکوراسیون داخلی مهارت های خود را با هم تلفیق کرده اند تا بانگلوی متروکه ای را به خانه ای زیبا و دلباز تبدیل کنند. اشر و جسیکا ریچر مالکین این بانگالو (خانه کوچک ییلاقی) در سانتا مونیکای کالیفرنیا، خودشان در کسب و کار مبلمان و دکوراسیون داخلی می باشند و این خانه را نقطه ای ایده آل برای عملی کردن مهارت هایشان کرده اند.

طراحان دکوراسیون داخلی مهارت های خود را با هم تلفیق کرده اند تا بانگلوی متروکه ای را به خانه ای زیبا و دلباز تبدیل کنند. اشر و جسیکا ریچر مالکین این بانگالو (خانه کوچک ییلاقی) در سانتا مونیکای کالیفرنیا، خودشان در کسب و کار مبلمان و دکوراسیون داخلی می باشند و این خانه را نقطه ای ایده آل برای عملی کردن مهارت هایشان کرده اند.آنها ذوق و سلیقه مدرن خود را با طرح های سنتی و قدیمی ترکیب کرده اند.

چون اتاق پذیرایی حدود ۴۰ متر مربع بیشتر فضا ندارد، آنها از دلباز شدن فضا از مبلمانی با خطوط ساده استفاده کردند. صندلی های بی رنگ، میز پیشدستی ساده و چهارپایه های عثمانی فضای بازتری فراهم می کنند. کاغذ دیواری طرح علف دریایی، لوستر سنتی و صندلی راحتی آویزان از عناصر سبک قدیمی این اتاق می باشند.


کابینت زیر تلویزیونی این خانه قابل تغییر و تبدیل است. این کابینت سه کشو و دو قفسه شناور دارد. با نصب تلویزیون بالای کابینت فضایی هم برای قرار دادن وسایل تزئینی روی آن فراهم شده است.


میز کنار کاناپه آینه ای است و حالت زیبایی در اتاق ایجاد کرده است. از عناصر آینه ای و آباژور ها برای مهیا کردن نور در فضای اتاق استفاده شده است.


مشتریان معمولاً از ترکیب رنگ ها و طرح ها می ترسند که مبادا نتیجه شلوغ و آشفته ای بدست آید. ولی تا وقتیکه وسایل بزرگتر به رنگ خنثی باشند و وسایل و اکسسوارهای کوچکتر را رنگی انتخاب کنید، اشکالی ندارد.


آشپزخانه اولین و پرکارترین پروژه برای مالکین این خانه بود. آنها همه چیز را عوض کردند و کفپوش چوبی نصب کردند. کابینت ها را سفید و براق کردند و لوازم خانگی استیل آوردند. آنها در کنار این رنگ های خنثی، عناصر رنگی مانند پس زمینه سبز دیوار و صندلی های قرمز قرار دادند.


بعد از آشپزخانه نوبت حمام و دستشویی بود که بسیاری کابردی ولی بسیار کسل کننده بود. آنها از رنگ های شاد و روشن، کاشی های سبز روشن و لامپ دیواری زیبایی استفاده کردند. دوش دیوار شیشه ای و روشویی شناور از دیگر انتخاب های درست آنها بود.


اتاق خواب شخصی ترین جای خانه است و باید آرامش بخش و رمانتیک باشد. به همین سبب مالکین خانه از رنگ طوسی برای روتختی و کاغذ دیواری درختی به رنگ نقره ای متالیک استفاده کرده اند.


در اتاق مهمان هم روی بخشی از دیوار کاغذ دیواری کلاسیک فلورانسی نصب شده است. کاناپه مدرن آن را می توان تبدیل به تختخواب کرد. میزهایی آینه ای را نیز می توان در بازار های هفتگی پیدا کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.