سند ICT تامین اجتماعی تدوین شد

۳۱اردیبهشت،

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از تدوین سند جامع راهبردی ICT سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
‘سیدابوالحسن پورحسینی’ گفت: به زودی نقشه راه توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان تأمین‌اجتماعی ترسیم و براساس آن خدمات سازمان راهبری خواهد شد.
وی با بیان اینکه سند راهبردی ICT سازمان تأمین‌اجتماعی با مشارکت یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور تدوین و ترسیم می‌شود، افزود: استفاده از دانش و فن‌آوری ملی به عنوان پشتوانه تولید ملی از اهداف ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا حمایت و توسعه همکاری با دانشگاه‌ها از گام‌های مهم در نیل به توسعه و تولید ملی پایدار به شمار می آید.
وی با بیان اینکه توانمندسازی سازمان تأمین‌اجتماعی برای انجام مأموریت سازمانی مهم‌ترین وظیفه حوزه فن‌آوری اطلاعات محسوب می‌شود، افزود: بهبود و اصلاح فرآیندها و تعاملات داخل و برون‌سازمانی، یکپارچه‌سازی اطلاعات، نظارت و ارزیابی از طریق توسعه سیستم‌های کاربردی فرآیند محور و ساماندهی تمام منابع داخلی داده و اطلاعات از طریق فن‌آوری اطلاعات انجام می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، پورحسینی بازطراحی ساختار حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان و بازمهندسی فرآیندهای سازمانی و همچنین طراحی نظام مدیریت خدمات و استقرار ساختار مطلوب فن‌آوری اطلاعات را از جمله مهم‌ترین نتایج حاصل از تدوین سند یاد شده عنوان کرد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.