سنگ آهن بافق به مصاف پرسپولیس می رود

۲۰م آذر ،

ماشاء الله تفکری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای انجام این مسابقه، کارهای مقدماتی آن صورت گرفته که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

وی اظهار داشت: انجام مسابقه با تیم پرسپولیس تهران بر اساس صلاحدید کادر فنی و برای افزایش آمادگی تیم فوتبال سنگ آهن بافق در دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه خوشبختانه با حضور کادر فنی جدید و به خصوص افشین پیروانی در راس تیم فوتبال سنگ آهن شرایط برای موفقیت تیم فراهم است، گفت: امیدواریم تیم فوتبال سنگ آهن بافق بتواند با انجام مسابقات متعدد تدارکاتی با تیم های مطرح و مدعی کشور و لیگ برتری روز به روز به شرایط آرمانی خود نزدیک تر شود.

تفکری در خصوص برنامه های این باشگاه برای تیم فوتبال سنگ آهن بافق در نیم فصل دوم لیگ دسته یک هم اظهار داشت: تیم سنگ آهن برای تحقق برنامه های خود دست به تغییراتی خواهد زد.

وی، از مهم ترین این تغییرات در نیم فصل، به جدایی ۱۲ بازیکن این تیم به نام های احمد شرکت العباسی، سعید بیات، محمد فعال، مرتضی قربانپور، نیما پرتویی، سیدمحمد حسینی نژاد، مهرداد میر، مجتبی انصافی، سیدجلال عبدی، امیر آبی، مرتضی عزیز محمدی و مسعود ابطحی اشاره کرد.

این مسوول همچنین از پیوستن پنج بازیکن لیگ برتری و دو بازیکن لیگ دسته یک به تیم سنگ آهن بافق در ادامه مسابقات امسال خبر داد که مقدمات آن صورت گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.