سن‌ژرمن رونی را جانشین ایبراهیموویچ می‌کند

۲۴م اسفند ،

اوضاع و احوال زلاتان ایبراهیموویچ نزد پاریسی‌های متمول آنگونه که به نظر می‌آید، چندان خوب نیست. این گلزن ۳۱ ساله که تابستان از تیم آ.ث‌میلان ایتالیا به خدمت گرفته شد، با وجودی که ۲۴ گل زده و اکنون بهترین گلزن لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه «لوشامپیونه» ‌است، اما در هفته‌های قبل با برخی از اعضای تیمش دچار اختلاف شده است.

به گزارش فارس،مطابق خبرها موجود «ایبرا»‌ تاکنون ۳ بار در خلال فصل جاری به خاطر رفتار غیرورزشی در زمین دچار محرومیت شده و همین مساله یکی از دلایل ناراحتی مدیران سن‌ژرمن از وی بوده است.

همچنین اظهارات بحث‌انگیز این گلزن که سابقه حضور در تیم‌های مالمو، آژاکس، یووه، اینتر، آ.ث‌میلان و بارسلونا را دارد، مبنی بر حضورش در تیم بایرن مونیخ، دیگر مورد دلخوری روسای باشگاه فرانسوی بوده است. به همین دلیل مسئولان تیم صدرنشین کنونی لیگ فرانسه معتقدند گلزن سوئدی با تمام وجود در خدمت تیم نیست و بهتر است گزینه‌ای دیگر جانشین وی شود.

مطابق گزارشی که روزنامه «دیلی‌میرر» منتشر کرده، چند تیم اروپایی هم اکنون علاقمند به جذب کاپیتان تیم ملی سوئد می باشند که یوونتوس ایتالیا یکی از آنان است.

این نشریه می‌افزاید در صورتی که این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد و وی به تیمی دیگر واگذار شود، در آن صورت تیم پاریسی به سراغ جذب «وین رونی» مهاچم منچستریونایتد برای جانشینی وی خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.