سهام عدالت چند؟

روند کاهش ارزش واقعی برگه های سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار ادامه دارد به طوریکه ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا بیست و هفتم ماه جاری، حدود چهار میلیون تومان کاهش داشته است.

به گزارش ممتازنیوز، پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومان در روز ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در همان روز، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درحالی که ارزش واقعی برگه های ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال گذشته، ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان  و ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال گذشته نیز  ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود.

البته مشمولان سهام عدالت سال گذشته پیش از این میتوانستند ۶۰ درصد سهام خود را بفروشند و حدود هشت ماه است که به دلیل شرایط بازار و فشار عرضه، این امکان را ندارند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.