سهمیه لیگ برتری تیم‌ها کاهش پیدا می‌کند

۲۱اردیبهشت،

علی کاظمی در مورد اینکه چه زمانی نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز خواهد شد، گفت: آئین‌نامه مسابقات تاریخ نقل و انتقالات را پس از اتمام مسابقات پیش‌بینی کرده است. با توجه به اینکه هنوز بازی پلی‌آف لیگ برتر انجام نشده می‌توانیم مسابقات را به پایان نرسیده تلقی کنیم. در همین راستا گزارشی نوشتم که در اختیار مهدی تاج قرار خواهم داد تا در مورد نقل و انتقالات تا هیئت رئیسه سازمان لیگ جلسه فوق‌العاده تشکیل دهند و در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه چه زمانی این جلسه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده این جلسه تشکیل شود با توجه به اینکه هنوز وضعیت بازی پلی‌آف معلوم نیست و استقلال در دو بازی برون مرزی باید به میدان برود این مسائل خیلی زود باید بررسی شود تا معضلی برایمان ایجاد نشود. باید اعضای هیئت رئیسه و کمیته مسابقات را دعوت کنیم و در این ارتباط به جمع‌بندی برسیم.

دبیر سازمان لیگ در مورد اینکه َآئین‌نامه نقل و انتقالات آیا تائید شده است‌ یا نه، عنوان کرد:‌ آئین‌نامه نقل و انتقالات در همین جلسه برای هیئت رئیسه طرح می‌شود و در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در مورد اینکه این آئین‌نامه چه تغییراتی نسبت به سال قبل داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم چیزی بیان کنیم اما تنها چیزی که قابل بیان است این است که سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری کاهش پیدا می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.