سهمیه بندی آب منتفی است / اعلام وضعیت پایدار شبکه آب در تهران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

متوسط سرانه مصرف آب شهروندان در تهران و بعضی از کلانشهر های کشور حتی تا ۴۰۰ لیتر در طول شبانه روز افزایش یافته است اما با این وجود سهمیه بندی آب منتفی است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز،‌ مجید نامجو امروز و در حاشیه امضاء تفاهم نام تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی کشور با اشاره به افزایش میزان فشار مخازن و شبکه انتقال آب در شهر تهران و برخی کلان‌ شهرهای کشور گفت: آخرین گزارش ممتاز به نقل ازهای دریافت شده از سطح شهر تهران در حال حاضر وضعیت پایداری شبکه آب در این شهر مطلوب اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ خاموشی در کشور در حال حاضر براساس برنامه‌ریزی قبلی نیست تاکید کرد: با وجود افزایش بسیار بالایی برق در کشور اما ذخیره‌ی برق در شرایط مطلوبی است و نگرانی برای تامین برق وجود ندارد.

وزیر نیرو با تاکید بر صرفه جویی مردم در مصرف برق گفت: مردم باید در پیک مصرف مدیریت و صرفه جویی در مصرف برق اقدامات لازم را انجام دهند.

نامجو با تاکید بر اینکه در روزهای گرم تابستان متوسط سرانه مصرف آب شهروندان در تهران و بعضی از کلانشهر های کشور حتی تا ۴۰۰ لیتر در طول شبانه روز افزایش یافته است، اظهار داشت: با وجود منتفی شدن سهمیه بندی آب مردم باید مدیریت و صرفه جویی آب را در دستور کار قرار داده تا امکان خدمات رسانی گسترده به تمامی مشترکان و هموطنان فراهم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.