سهم اندک امتحانات پایان ترم در ارزیابی نهایی دانشجویان/تمهیدات دانشگاه در صورت قطعی برق

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه  امتحانات پایان نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان این دانشگاه “مجازی” است، گفت: به اساتید توصیه شده است تا ارزیابی مستمر در طول ترم انجام گیرد و امتحانات سهم زیادی در نمره دانشجو نداشته باشد.

دکتر علی اکبر افضلیان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب تمامی امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی مجازی است،  اظهار کرد: دانشجویان در صورت غیبت در امتحان درس براساس “دستورالعمل بررسی غیبت در امتحانات پایان نیم سال” اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص تمهیدات این دانشگاه در صورت قطعی احتمالی برق در امتحانات پایان نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز گفت: دانشجویان به منظور شرکت در امتحان غیر حضوری، باید شرایط لازم آموزشی(ثبت نام و انتخاب واحد در ترم جاری، عدم منع آموزشی، نداشتن غیبت کلاسی بیش از حد مجاز و…) را احراز کرده باشند.

دکتر افضلیان با بیان اینکه امتحانات پایان‌ترم دانشگاه شهید بهشتی از امروز سه شنبه ۱۸ خرداد آغاز می شود و دو هفته به طول می‌انجامد، تاکید کرد: به اساتید توصیه شده است تا ارزیابی مستمر در طول ترم انجام گیرد، و امتحانات پایان‌ترم که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، سهم زیادی در نمره دانشجو نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت در جلسه امتحان پایان ترم برای دانشجویان ضروری است، اظهار کرد: دانشجویان لازم است با توجه به زمان امتحان اعلام شده در سیستم آموزشی  گلستان، راس ساعت معین در امتحان  هر درس شرکت نمایند.

دکتر افضلیان تاکید کرد: دانشجویان برای شرکت در جلسه امتحان، ملزومات کافی مانند رایانه، لپ تاپ یا گوشی هوشمند (با اطمینان داشتن از حجم کافی داده روی گوشی خود)، به همراه شارژ کافی و اینترنت پایدار را فراهم کنند که در هنگام قطعی احتمالی برق با مشکل مواجه نشوند.

به گفته وی، با توجه به شرایط کنونی، همراه داشتن تلفن همراه برای گرفتن عکس از پاسخنامه و سپس آپلود آن در فضای سامانه lms ضروری است. دانشجویان می‌توانند  با استفاده از اسکرین شات از صفحه امتحانی خود در سامانه lms عکس تهیه کنندکه نشان دهنده آپلود پاسخنامه است.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: در صورت بروز مشکل و عدم ارسال پاسخنامه، دانشجویان صرفا ۱۵ دقیقه فرصت دارند با هماهنگی استاد درس، پس از اتمام زمان امتحان، پاسخ نامه خود را به آدرس ایمیل استاد درس ارسال نمایند.

دکتر افضلیان در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه دانشجویی برای ورود به سامانه و شرکت در آزمون خود در سامانه با مشکل مواجه شدند بلافاصله با شماره تلفن های ۲۹۹۰۳۲۲۲  داخلی ۵ و ۶و ۷  قسمت پشتیبانی کارشناسان قسمت مرکز الکترونیکی دانشگاه تماس حاصل نمایند.توصیه می ‌شود استفاده از  hotspot  گوشی در مواردی که اینترنت مُدم قطع می‌شود را از قبل تمرین کرده باشند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.