سهیلا گلستانی: “بازگشت” به لحاظ دینی با جشنواره “رویش” در ارتباط است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

فیلم داستانی‌ “بازگشت” به لحاظ دینی با موضوع جشنواره “رویش” ارتباط برقرار می‌کند.

سهیلا گلستانی؛ کارگردان و بازیگر “وضعیت سفید” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نحوه برگزاری جشنواره “رویش”؛ گفت: برگزاری جشنواره‌های موضوعی به روند فیلمسازی و سینما کمک خواهد کرد، اما بهترین جشنواره آن است که به صورت موضوع آزاد برگزار شود.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده است که روند فیلم سازی با موضوعات آزاد نسبت به جشنواره‌های موضوعی بهتر بوده است و فضای بازتری را برای تولید به فیلم سازان می‌دهد.
گلستانی در خصوص فیلم داستانی خود به نام “بازگشت” عنوان کرد: بازگشت با موضوع دفاع مقدس و جنگ روایتی از خانواده های جنگی است که به لحاظ دینی می‌تواند با موضوع دینی جشنواره رویش ارتباط داشته باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: فیلم داستانی “بازگشت” به لحاظ موضوعی با بسیاری از فیلم‌های جنگی کلیشه‌ای متفاوت است و علاقمندم  که شاهد نوع برخورد مخاطبان این فیلم در جشنواره‌ها باشم.
گلستانی خاطر نشان کرد: ۶ فیلم داستانی کوتاه نیز قبل از فیلم “بازگشت” برای حضور در جشنواره‌های “کن” و “سئول” کارگردانی کردم، اما جشنواره رویش اولین حضور من در یک جشنواره داخلی است.
وی گفت: فیلم “بازگشت” اولین جایزه خود را در جشنواره “وارش” دریافت کرده است و یکی از دلایل حضور فیلم من در جشنواره داخلی و دینی رویش توجه برخورد و نگاه مردم به این فیلم است.
گفتنی است؛ جشنواره دینی رویش به دبیری سهیل جهان بیگلری در روزهای ۹ تا ۱۳ آبان در مشهد مقدس برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.