سه بازی برتر بخش مسابقه بازی‌های آنلاین، تولید می‌شوند

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بنیاد به منظور کشف استعداد ها و شناخت ظرفیت های تولید، قصد دارد در دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران مسابقه طراحی بازی آنلاین را برگزار کند.
شرکت هایی که تمایل دارند در این مسابقه شرکت کنند، باید بر اساس فرم ثبت اطلاعات بازی آنلاین، تمام اطلاعات مورد نیاز داوری را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهند. جایزه این مسابقه حمایت از تولید ۳ بازی برتر خواهد بود.
براساس این گزارش متقاضیان برای شرکت در این بخش باید شناسنامه شرکت متقاضی، سوابق کاری مرتبط با حیطه بازی های online یا در محیط وب و شناسنامه شرکت در بازی های بزرگ را به دبیرخانه جشنواره بازی های رایانه ای تهران ارائه دهند.
همچنین شرح کامل بازی، نوآوری های آن و ماموریت های اصلی، روند گیم پلی بازی، داستان بازی، ظرفیت ها و اهداف محتوایی و ویژگی های خاص بازی که آن رامتمایز می کند از سوی متقاضی به دبیرخانه ارائه شود.
بازی های برخط حاضر در دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای باید طبق استاندارد های موجود نوشته شود ودر این بخش ترجیحا از افرادی استفاده شود که حداقل در یک کارگاه آموزش BP شرکت کرده باشد.
شناسنامه فنی آثار بازی های شرکت کننده در این بخش نیز همچون زبان پیاده سازی، پلتفرم پیاده سازی، پایگاه داده مورد نیاز، تکنولوژی های بومی استفاده شده و تخمین تعداد کاربرانی که همزمان قادرند بازی کنند باید ذکر شود.
دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای از۶ تا۱۰تیرماه امسال درمصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.