سه سال زندگی با چراغ قوه! +عکس

فروردین ۱۴۰۳

زندگی کردن بدون برق مانند بازگشت به دوران باستان است زیرا این روزها دیگر همه وسیله ها با استفاده از برق کار می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، این روزها تمام زندگی انسان ها بر روی برق بنا شده است و کسی نمی تواند این واقعیت را انکار کند زیرا تمام وسایلی که ما این روزها از آن استفاده می کنیم به نوعی به برق وابسته می باشند و نمی توانیم بدون آن ها کار خاصی انحام دهیم.

“کریس گوست” مردی است که سه سال است بدون برق زندگی می کند و در این مدت هیچ برق، آب گرم و حتی غذایی نداشته است زیرا او قادر به درست کردن غذا نیست و قبل از خاموشی نیز تنها از ساندویچ سازهایی استفاده می کرد که با برق کار میکند.

این مرد ۵۰ ساله سه سال پیش از پرداخت قبض برق و فاکتور درست کردن برق اجتناب کرد و شرکت برق نیز پس از چند هفته تاخیر برق خانه او را قطع کردند او در این مدت تنها با چراغ قوه و وسیله های باتری دار زندگی کرده است .

او این روزها برای شستن لباس از دستگاه های قدیمی استفاده می کند و ختی موبایلش را نیز مجبور است در خانه دیگران شارژ کند. او این روزها بسیار سخت و طاقت فرسا زندگی می کند و حتی وسیله ای برای گرم کردن خانه نیز در اختیار ندارد.

او سبب اصلی این کار خود را حرکت عجیب شرکت برق اعلام کرده است. او می گوید سه سال پیش شرکت برق ۵۰۰ پوند هزینه برای نصب دستگاه های برقی از او دریافت کرد ولی پس از مشخص شدن خرابی وسیله هایشان تقاضای ۷۰ پوند دیگر کردند که او پرداخت نکرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.