سه نفر دیگر در استان بوشهر غرق شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در روزهای اخیر سه نفر در این استان دچار غرق شدگی شدند که با تلاش نیروهای اورژانس ۲ نفر از خطر غرق‌شدگی نجات یافت و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

سه نفر دیگر در استان بوشهر غرق شدند

به گزارش ممتاز نیوز، سید حسین موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای اورژانس ۲ مرد ۳۳ و ۴۲ ساله که در معرض غرق شدن در رودخانه تنگ گولو روستای حسین آباد شهرستان جم بودند را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی افزود: این ۲ نفر در رودخانه این تنگ در دل کوهستان شهرستان جم در حال شنا بودند که به سبب آشنایی نداشتن با فن شنا غرق شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: با اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم افراد یادشده که دچار کاهش سطح هوشیاری بودند پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان توحید جم منتقل شدند و با اقدامات انجام شده وضعیت جسمانی و هوشیاری آنان بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شدند.

موسوی همچنین با اشاره به غرق شدن یک مرد ۵۰ ساله در ساحل بوشهر گفت: تلاش امدادگران برای نجات این فرد بی‌نتیجه ماند و او جان خود را از دست داد.

وی تاکید کرد: کسانی که با فن شنا آشنایی ندارند از شنا به‌خصوص در آب‌های عمیق به‌جد بپرهیزند، چون بیشتر افراد غرق شده با فن شنا آشنایی ندارند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: این استان با ثبت ۴۵ مورد غرق شدگی از اول سال تاکنون بعنوان دومین استان از نظر آمار غرق‌شدگی در کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.