سه نمایشگاه حوزه مسکن افتتاح شد

۳۰م دیماه ،

به گزارش نوساز به نقل از خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پنجمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی‌های ساخت و ماشین‌ آلات وابسته همچنین چهارمین نمایشگاه در و پنجره، سیستم‌های کنترل تردد و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان افتتاح شد.

سیمی دبیر اجرایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری، انبوه سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان به خبرنگار ایسنا گفت، این نمایشگاه با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی و همچنین ۱۵ کشور جهان در محل دائمی این نمایشگاه برپا شده است.

وی افزود: بیش از ۳۵۰ شرکت و سازمان ارائه کننده طرح‌های ساختمانی داخلی و خارجی دستاوردهای نوین صنعتی ساختمان را ارائه کرده‌اند.

سیمی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: مهمترین اتفاق در بخش سرمایه گذاری و سرمایه پذیری حوزه مسکن و ساختمان و همچنین ارائه برنامه‌ها و طرح‌های انبوه سازی مسکن کشور محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری اظهارکرد: هیات‌های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری از ۱۵ کشور جهان شامل روسیه، چین، عراق، ترکیه، سوریه، لیبی، لبنان، افغانستان، ترکمنستان، بلاروس، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان، مصر و قطر در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

درادامه امینیان دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره به ایسنا گفت: ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی همچنین هشت کشور جهان به ویژه کشورهای اروپایی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی اظهار کرد: ۲۵۵ شرکت داخلی و ۴۵ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، یونان، ترکیه، چین، تایوان، ژاپن و کره جنوبی تازهترین تولیدات خود را به این نمایشگاه آوردند.

وی در پاسخ به استفاده از این صنایع در کدام بخش‌های ساختمان‌ سازی به کار می‌رود ، گفت: در این نمایشگاه انواع در و پنجره‌های ساختمانی، اداری ، صنعتی ، بیمارستانی، ماشین آلات و ابزار تولید مونتاژ و خط تولید در و پنجره سیستم‌های تولید رباتیک ، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، سیستم‌های هوشمند ورود و خروج، سیستم‌های آب بندی و گیرنده آلودگی‌های صوتی و … ارائه شده است.

همچنین هاشمی دبیر پنجمین نمایشگاه سیمان، بتن و تکنولوژی‌های ساخت تصریح کرد: این نمایشگاه که با بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی تازهترین و نوین‌ترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات و خدمات ارائه می‌شود تجهیزات و قطعات مختلفی حضور دارند.

وی به ایسنا گفت: ارائه استانداردهای روز جهان، افزایش تولید سیمان و بتن در کشور ، آشنایی سازندگان مسکن و ساختمان با تکنولوژی‌های نوین تولید سیمان و بتن از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هاشمی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر رتبه چهارم در زمینه تولید سیمان و بتن مقاوم و استاندارد را کسب کرده است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.