سوء استفاده از اعتماد خواستگار

100926005184متهمه پس از رو در رویی با ادله و مستندات این پلیس لب به اعتراف گشود و اظهارداشت: شاکی خواستگار من بود که با سوء استفاده از اعتماد وی، کارت عابر بانکش را برای خرید گرفتم و بطور پنهانی با فعال کردن رمز دوم کارت، هنگامی که می دانستم مبلغ مورد نظرم در حساب نامزدم وجود دارد، دست به سرقت زدم.

زنی که با سوء استفاده از اعتماد خواستگارش اقدام به دزدی از حساب بانکی وی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کم شدن مبلغ چشمگیری از حساب بانکی وی، دستور رسیدگی پرونده به تیم مجربی از کارشناسان این پلیس داد.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد، سرقت در یکی از کافی نت های استان مازندران انجام و در همان کافی نت با مبلغ به سرقت رفته خرید اینترنتی صورت گرفته است.

سرهنگ احمدرضا رستمی اضافه کرد: پس از شناسایی و کشف آدرس متهمه و دریافت دستور قضایی مبنی بر دستگیری وی، تیم عملیات ویژه پلیس فتا، وی را دستگیر و به این پلیس ارجاع دادند.

متهمه پس از رو در رویی با ادله و مستندات این پلیس لب به اعتراف گشود و اظهارداشت: شاکی خواستگار من بود که با سوء استفاده از اعتماد وی، کارت عابر بانکش را برای خرید گرفتم و بطور پنهانی با فعال کردن رمز دوم کارت، هنگامی که می دانستم مبلغ مورد نظرم در حساب نامزدم وجود دارد، دست به سرقت زدم.

رییس پلیس فتا استان مازندران به شهروندان هشدار داد: از اعتماد به اطرافیان و دادن اطلاعات حساب یا کارت عابر بانک جدا خودداری کنند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.