سوء قصد نافرجام به وزیر جوانان لبنان با هدف ترور عمر کرامی

۲۹م دیماه ،

1355465372_fayssal.jpg

منابع امنیتی لبنان اعلام کردند کاروان خودرویی وزیر ورزش و جوانان این کشور در شهر طرابلس هدف حمله اشخاص ناشناس قرار گرفته که این امر به زخمی شدن چند تن از همراهان وزیر انجامیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنتی النشره، منابع امنیتی لبنان اعلام کردند امروز (جمعه) کاروان خودرویی “فیصل کرامی”، وزیر ورزش و جوانان لبنان از سوی اشخاص ناشناس هدف حمله قرار گرفته اما هنوز عاملان حمله و یا گروهی که این حمله را ترتیب داده مشخص نیست.

کرامی خود نیز در سخنانی تلویزیونی اعلام کرد که حالش خوب است اما چندتن از همراهان وی زخمی شده‌اند.

وی گفت: هنگامی که ما در داخل اتومبیل در خیابانی در طرابلس در حرکت بودیم ناگهان از همه طرف به سوی ما شلیک شد و یک موشک نیز به سوی کاروان خودرویی ما شلیک شد که پس از اصابت آن به یکی از خودروها، این خودرو کاملا آتش گرفت و چهار تن از همراهان من زخمی شدند.

وی با اعلام اینکه عاملان این حمله را نمی‌شناسد، گفت: گرچه عاملان حمله مشخص نیستند اما هیچ اسم دیگری برای این اقدام جز تلاش برای ترور من نمی‌توان پیدا کرد.

فیصل کرامی تاکید کرد: با وجود همه ناامنی‌ها و ادامه حملات علیه ما، هیچگاه به جنگ داخلی در طرابلس دامن نمی‌زنیم.

وی از هواداران خود در طرابلس خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و به امنیت و ثبات در شهر طرابلس اهمیت بدهند.

برخی منابع امنیتی لبنان نیز اعلام کردند عمر کرامی، اول وزیر سابق لبنان نیز در کاروان خودرویی وزیر ورزش و جوانان این کشور حضور داشته و احتمالا وی هدف اصلی ترور بوده است اما به وی آسیبی نرسیده است.

نیروهای ارتش لبنان نیز در اطراف ویلای عمر کرامی در طرابلس مستقر شدند و هرگونه عبور و مرور در اطراف ویلای وی را کنترل می‌کنند.

عمر کرامی که از سیاستمداران سنی مذهب لبنان محسوب می‌شود تاکنون دو دوره اول وزیری لبنان را عهده دار بوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.