سوختن مرد ۸۲ ساله پس از ۱۵ سال زندگی روی تخت (+عکس)

سوختن مرد ۸۲ ساله پس از ۱۵ سال زندگی روی تخت (+عکس)

پیرمردی ۸۲ ساله درجریان آتش‌سوزی منزل مسکونی‌اش جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر سعادتمندی، افسرآماده منطقه یک آتش‌نشانی تهران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع این آتش‌سوزی در ساعت ۱۲:۱۱ ظهر روز چهارشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹۳ و ۲ را به طورهمزمان به محل حادثه در خیابان گرگان، خیابان یزدی اعزام کرد.

وی که در محل حادثه حضور داشت، افزود: آتش‌سوزی در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قدیمی به متراژ تقریبی ۶۰ مترمربع رخ داد که دود حاصل از آن باعث گرفتار شدن دو تن از ساکنان در طبقه دوم شد که آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی، افراد گرفتار شده به نام‌های «محسن – ن»۵۱ ساله و خانم «وفا- ح» را از طبقه دوم نجات داده و برای مداوا و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

سعادت‌مندی با بیان اینکه آتش‌سوزی در لحظات اولیه توسط همسایگان تا حدودی خاموش شده بود، تصریح کرد: گروه دوم آتش‌نشانان هم زمان با گروه نجات به سرعت به مقابله با آتش‌سوزی پرداخته و سرانجام آن را کاملا مهار و خاموش کردند.

افسر آماده منطقه یک آتش‌نشانی همچنین افزود: درجریان این حادثه پیرمردی ۸۲ ساله که بنا به گفته حاضران به علت بیماری حدوداً ۱۵ سال بود روی تخت روزگار می‌گذراند و قادر به حرکت نبود به علت ناتوانی در حرکت در میان آتش گرفتار شد و روی تخت محل استراحتش بر اثر سوختگی و دودگرفتگی جان خود را از دست داد.

به گفته وی، در حال حاضر کارشناسان آتش‌نشانی تهران در حال علت‌یابی این حادثه هستند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.