سود سامسونگ امسال کاهش می یابد

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری سیبنا: سامسونگ الکترونیک سه‌شنبه اعلام کرد پیش‌بینی می کند سود این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ در حوزه رقابت با شرکت‌های چینی تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند، بازهم کاهش پیدا کند.

با این حال، این شرکت کره‌ای روی پنجمین مدل تلفن همراه گالکسی اس خود که از روز جمعه فروش آن در خارج آغاز می شود، برای افزایش میزان سوددهی خود حساب می کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول، سامسونگ سود عملیاتی این شرکت را در سه ماهه نخست سال کنونی میلادی ۸۴۰۰ میلیارد وون (پنج میلیارد و ۸۰۰ هزار یورو) تخمین زد که چهار و سه دهم درصد نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ کاهش دارد و اندکی کمتر از ارزیابی ۸۵۰۰ میلیاردی تامسون رویترز آی / بی/ ایی/ اس است که بر اساس پیش‌بینی‌های ۴۰ تحلیل‌گر به دست آمده بود.

حجم معاملات سامسونگ در این بازه زمانی نیز ۵۳ هزار میلیارد وون برآورد شده است که این رقم نیز کمتر از ۵۴٫۵۸۰ میلیارد وون تحلیل‌گران است. نتایج قطعی عملکرد سامسونگ در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ قرار است ۲۵ آوریل منتشر شود. سامسونگ رقمی برای بخش تلفن‌ همراه خود اعلام نکرده است اما این بخش حدود ۷۰ درصد سود این شرکت را تولید می کند.
 


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.