سوریان با شکست کشتی گیر مجارستان به نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش ایرنا، ‘حمید سوریان’ که در دور نخست رقابت های وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های المپیک لندن با قرعه استراحت روبرو شده بود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) و ساعتی پیش در دور دوم مقابل ‘آرسن آرالی یف’ از قرقیزستان قرار گرفت و این کشتی گیر را در سه وقت و با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به دور سوم رفت.

‘حمید سوریان’ در دور سوم مقابل ‘پیتر مودوس’ از مجارستان قرار گرفت و در دو وقت متوالی و با حساب ۲ بر صفر و یک بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

سوریان در مرحله نیمه نهایی به مصاف ‘اریک نیبلوم’ از دانمارک می رود.

کشتی گیر دانمارکی موفق شده بود، ‘کوهی هاسگاوا’ از ژاپن را در دو وقت متوالی شکست دهد.

مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، ساعت ۳۰/۱۶ دقیقه امروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴کیلوگرم آغاز شد.

‘حمید سوریان’ متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهرری و دارنده پنج مدال طلای جهان در سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ است.

روشن بایرام ‌اف از جمهوری آذربایجان، آلبک تاژی یف از بلاروس، سیمینوف از روسیه، لی شو جین از چین، یون وون چول از کره شمالی، پیتر مودوس از مجارستان، کوهی هاسگاوا از ژاپن، حمید سوریان از ایران، السعید ابوهالیما از مصر، فواد جعفری از مراکش، گوستاو بالارت از کوبا، اسپنسر مانگو از آمریکا، اریک نیبلوم از دانمارک، الکساندر کاستادینوف از بلغارستان، کیو جانگ چویی از کره جنوبی، آیهان کاراکاس از ترکیه، المراد تسمراداف از ازبکستان، ووگار رحیم ‌اف از اوکراین و آرسن آرالی یف از قرقیزستان، ۱۹ کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن هستند.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۷۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.