سومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هاشمی رفسنجانی برگزار شد

۳ شهریور – ۰۴:۴۱:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در واحد علوم تحقیقات

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-رییس دانشگاه آزاد اسلامی سومین جلسه هیات امنا را دوستانه، کارشناسانه و متفاوت تر از سایر جلسات برشمرد و گفت: رییس و همه­ی اعضا هیات امنا از رییس دانشگاه به طور واضح حمایت کردند.
به گزارش آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد دانشجو در حاشیه برگزاری سومین جلسه هیات امنا با بیان اینکه در این جلسه ترکیب، شرح وظایف و اختیارات اعضای هیات امنای استانی مشخص شد، خاطر نشان کرد: در ۳۱ استان، ۳۱ هیات امنا خواهیم داشت که بر اساس ترکیب مشخص شده رییس یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در مرکز هر استان به تشخیص رییس دانشگاه به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان عضو هیات امنا خواهد بود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل هیات امنای استانی را موجب ارتقای کیفیت در تمامی زمینه ها  دانست و  بیان کرد: با تشکیل هیات امنا استانی شاکله‌ واحد دانشگاه آزاد اسلامی به جای خود است و هیات امنا مرکزی و سازمان مرکزی برکل مجموعه‌ها نظارت خواهد کرد.
وی به تفویض اختیارات از سوی هیات امنا به رییس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: همه اختیاراتی که رییس دانشگاه لازم داشت به وی تفویض شد.
دانشجو با تاکید بر اینکه همه اعضای هیات امنا شرکت فعال و کارشناسانه در مباحث مطرح شده داشتند، ادامه داد:  یک رییس دانشگاه طبیعتا دنبال چنین هیات امنایی است.
وی تاکید کرد: الان احساس پشتیبانی بیشتری می‌کنم و حالا با سرعت و دقت بهتری می‌توانیم روی بحث کیفیت کار کنیم.
دانشجو با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی نسب به سال گذشته تصریح کرد: افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی همانند افزایش حقوق در دانشگاه­های دولتی است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: طی نامه­ای از معاون اداری مالی دانشگاه خواستم برای تحقق عدالت یک مطالعه تطبیقی با دانشگاه­های دولتی داشته باشند و بر مبنای آن راهکاری ارائه دهند که هیچگونه تبعیض و بی عدالتی در پرداخت حقوق­ها صورت نگیرد.
وی در خصوص بودجه سال ۹۱گفت: در این جلسه رسیدگی به بودجه سال ۹۱ دانشگاه آزاد به کمیسیون دائمی ارجاع شد که پس از بررسی در این کمیسیون در جلسه بعدی هیئت امنا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سومین جلسه هیات امنا عصر پنج شنبه با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و همه اعضا در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۴۱۶۴۱۳۱۴۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.