سوم خرداد معلوم می‌شود که “کواکبیان” به نفع آیت‌الله”رفسنجانی” کنار می‌رود یا نه

۲۶اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: “کواکبیان” نامزد حزب مردم سالاری است، باید حزب دربارهٔ کناره‌گیری‌اش به نفع آیت‌الله رفسنجانی تصمیم بگیرد و کواکبیان هم تصمیم خارج از حزب نمی‌گیرد.

“میرزابابا مطهری‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ احتمال کناره‌گیری “کواکبیان” به نفع “آیت‌الله رفسنجانی” اظهار داشت: کواکبیان نامزد حزب مردم سالاری است و باید حزب دربارهٔ کناره‌گیری‌اش به نفع وی تصمیم بگیرد و کواکبیان هم تصمیم خارج از حزب نمی‌گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه سوم خرداد جلسه شورای مرکزی برای بررسی کناره‌گیری کواکبیان به نفع رفسنجانی تشکیل می‌شود، افزود: بنده شخصا مایلم که وی به نفع آیت‌الله رفسنجانی کناره‌گیری کند اما همانگونه که گفتم باید در اینباره شورای مرکزی تصمیم بگیرد.

وی دربارهٔ برنامه ۵۰ محوری کواکبیان در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم افزود: حزب مردم سالاری ۵۰ برنامه را برای انتخابات آینده مصوب کرد و کواکبیان هم بر مبنای آن حرکت می‌کند.

مطهری‌نژاد خاطر نشان کرد: فعلا مراسم رونمایی از این برنامه‌ها برگزار نمی‌شود چرا که تبلیغات محسوب می‌شود اما در زمان قانونی تبلیغات، مراسم رونمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.