سونی اکسپریا L وارد بازار ایران شد

۱۵خردادماه،

گوشی هوشمند اکسپریا ال سونی، کمتر از یک ماه بعد از عرضه رسمی به بازار جهانی به صورت بدون گارانتی وارد بازار ایران شد.
 
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطت (ایستنا)، Xperia L که مارچ امسال رونمایی و از اواسط می به بازار جهانی عرضه شد از هفته قبل به صورت بدون گارانتی در بازار موبایل تهران عرضه شده است.
 
Sony Xperia L

این گوشی آندرویدی یک سیم کارته ۱۳۷ گرمی با پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon Pro Chipset، حافظه داخلی ۸۱۹۲ مگابایت و حافظه رم ۱۰۲۴ مگابایت – قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD را هم داراست.
 
پشتیبانی از فناوری های ارتباطی GPRS ،WLAN ،GPS ،NFC ،Bluetooth و نسل سوم شبکه های تلفن همراه، صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع TFT با ابعاد ۸۵۴ × 480 که صفحه ۴.۳ اینچی نسبتا با کیفیتی را نوید میدهد از دیگر مشخصات اسمارت فون میانی تازه سونی است. 
 
سونی برای این گوشی خود یک دوربین ۸مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED و یک دوربین مکالمه ویدئویی در جلو در نظر گرفته است.
 
چراغ زیرین و لبه های پایین و بالایی این گوشی یادآور گوشی اکسپریا E و انحنای اندک پشت آن یادآور طراحی گوشیهایی نظیر اکسپریا TX و اکسپریا V است. 
 
اکسپریا ال به صورت پیشفرض با نسخه v4.1 یا همان JellyBean آندروید و باتری ۱۷۵۰ میلی آمپر ساعتی که زمان انتظاری در حدود ۴۹۸ ساعت و توان مکالمه ای در حدود ۸ ساعت را برای کاربر مهیا میکند با قیمتی در حدود یک میلیون و۸۰ هزار تومان و بدون خدمات پس از فروش در بازار موبایل تهران فروخته می گردد.
با این قیمت و مشخصات، آنهم بدون خدمات پس از فروش به نظر میرسد کاربران گزینه های بهتر و حتی ارزانتری مثل Samsung Galaxy Grand دوسیمکارته ۵اینچی، Huawei Ascend G600، سونی اکسپریا SL با پردازنده دوهسته ۱.۷ گیگاهرتزی و یا Samsung Galaxy S III Mini را میتوانند در فهرست انتخاب های خود جایگزین سونی اکسپریا ال بدون خدمات پس از فروش کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.