سوپر استارهایی که بچه داری می کنند !

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

 افراد خشن فیلم‌ها که یک تنه ۱۰۰ نفر را می‌کشند یا ورزشکارانی که همیشه آنها را در قامت یک مبارز و بازیکن جنگنده و خشن دیده‌ایم، واقعا در زندگی معمولی چطور افرادی هستند؟ باور اینکه این افراد پوشک بچه عوض کنند، کالسکه هل بدهند یا شیشه شیر دستشان بگیرند در خیال کسانی که آنها را از قاب شیشه‌ای تلویزیون شناخته‌اند هم نمی‌گنجد اما باید باور کرد این افراد هم در خانه خیلی با نقشی که همیشه بازی کرده‌اند، فرق دارند.

یک پدر واقعی

همیشه علی دایی را در قامت یک فرد معترض دیده‌ایم؛ چه این سال‌ها که مربی شده و چه دورانی که فوتبال بازی می‌کرده، او همیشه معترض بوده و خود او  خودش را این گونه در ذهن ما ثبت کرده اما این علی دایی روی دیگری هم دارد و آن پدر بودنش است. او آذر سال ۸۹ صاحب دختری به نام «نورا» شده و این دختر یک ساله و نیمه حتما حرف هیچ‌کدام از ما را تایید نمی‌کند، چون پدر مهربانش در یک عروسی مهم که کلی خبرنگار هم حضور داشتند شیشه شیر را فراموش نمی‌کند. علی دایی به گفته خیلی از نزدیکانش با آنچه در رسانه‌ها می‌بینیم متفاوت است و همه کسانی که از نزدیک با شهریار در ارتباطند او را آدمی شوخ طبع، بذله‌گو و بسیار خانواده دوست می‌دانند.

فداکار مثل آقای «بورن»

«مت دیمون» بازیگر سری فیلم‌های اکشن «بورن» یک دختر ۳ ساله به نام «ایزابل» و یک دختر یک ساله و نیمه به نام «گیا» دارد. او هم از جمله پدران مشهوری است که هر سال به‌عنوان پدر نمونه انتخاب می‌شود. بارها مت و دخترانش در اماکن عمومی دیده شده‌اند و گفته می‌شود، او رابطه بسیار نزدیکی با آنها دارد. مت دیمون شاید تنها بازیگر مردی باشد که بعد از بچه‌دار شدن هیچ پیشنهادی را خارج از خاک ایالات‌متحده قبول نکرده است چون دوست ندارد خیلی از دخترانش دور باشد.

 بچه داری به سبک جان سخت

وقتی «بوریس ویلیس» جوان بود و سری فیلم‌های جان سخت را بازی می‌کرد، همسرش دمی مور بود و ۳دختر هم داشتند اما هیچ وقت او را در قامت یک پدر مهربان در فضای عادی زندگی ندیدیم. اما او به تازگی صاحب یک دختر به نام «میبل» شده است و عکسی که به‌تازگی از او در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد، زمانه او را هم تغییر داده و به‌نظر می‌رسد بازیگر اکشن قدیم هم مجبور است بچه‌داری یاد بگیرد.

دختر دارشدن بکام را سر به راه کرد

«دیوید بکام» این روزها به یک پدر واقعی تبدیل شده و همیشه در تعطیلات آخر هفته به همراه اعضای خانواده‌اش است و دیگر از قامت پسر شرور سال‌های قبل خارج شده است؛ در واقع این ستاره فوتبال از وقتی دختردار شده بیشتر در کنار خانواده‌اش دیده می‌شود. اوضاع در خانواده بکام‌ها این قدر روبه‌راه شده که او به انتخاب صدها هزار نفر از کاربران سایت «msn» به‌عنوان برترین پدر سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

پدر سیاه‌پوش زیر سایه بچه‌ها

«ویل اسمیت» سال‌هاست به‌عنوان بازیگر فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود و به تازگی مردان «سیاهپوش۳» هم از او اکران شده است. البته ویل اسمیت در سال‌های اخیر بیشتر از قامت پدری که بچه‌داری می‌کند خارج شده، چون بچه‌های او دیگر نیاز به مراقبت ندارند و خودشان از پدرشان معروف‌تر شده‌اند. دخترش سال قبل یک آلبوم پرفروش روانه بازار کرد و پسرش هم بازی در قسمت دوم پسر «کاراته باز» را در کنار «جکی جان» را آغاز می‌کند اما ویل اسمیت برای همیشه یکی از پدر خوب مشهور جهان می‌ماند.

ماموریت ممکن برای تام کروز

از وقتی تام کروز صاحب یک دختر به نام «سوری» شده خیلی وقت‌ها او را در حال بچه‌داری دیده‌ایم. حتی بارها به تنهایی دخترش را به خرید برده و از اینکه پاپاراتزی‌ها (عکاسان فضول مجلات زرد) از او عکس بگیرند، ابایی نداشته است. البته بارها شایعه جدایی تام و همسرش «کتی هولمز» به گوش رسیده اما بعد از ۶ سال زندگی به‌نظر می‌رسد این بار شایعات کمی واقعی‌تر باشند و از این به بعد بازیگر سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» را بیشتر در قامت یک پدر تنها با دخترش ببینیم.

براد پیت و یک تیم فوتبال بچه

از وقتی براد پیت و آنجلینا جولی ازدواج کرده‌اند زندگی براد پیت طور دیگری شده است. او یکروزه از قامت جوان سینمای تجاری به مقام پدری ارتقا یافت و حالا یکی از شلوغ‌ترین خانواده‌ها را دارد. براد البته از این نقش جدید خیلی راضی است و او سعی دارد همه جوره خانواده پرجمعیتش را کنترل کند و در آخرین اقدامش کامپیوتر را برای ۶ بچه‌اش ممنوع کرده تا آنها نتوانند عکس‌های خودش را در اینترنت جست‌وجو کنند.

مجله ایده آل

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر پنجشنبه ۲۲ تیر   مشاهده : ۳۴۳۲   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز -عکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.