سیاست‌های اوباما بی‌نتیجه است

سناتور سابق آمریکایی ، سیاست های اوباما را باعث نابودی رویای آمریکایی دانست.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، ریک سنتورم سناتور سابق ایالت پنسیلوانیا از ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۷ در نشست ملی حزب جمهوری خواه آمریکا در فلوریدا گفت: دولت آمریکا در سالهای اخیر عملکردی داشته که به شدت به رویای آمریکایی ضربه زده است. تعداد آمریکایی هایی که به کمکهای دولتی وابسته شده اند بیشتر و بیشتر شده است.
حال آنکه این مسئله با رویای آمریکایی تناقض دارد. همین اوضاع سبب شده است تعداد کمتر و کمتری از آمریکایی ها به رویای آمریکایی برسند و شمار فزاینده ای از والدین آمریکایی نگران این مسئله شوند که فرزندانشان به رویای آمریکایی برسند. باراک اوباما،رئیس جمهور آمریکا ، در چهار سال ریاست جمهوری اش ، پنج تریلیون دلار استقراض کرده است.
این سناتور سابق افزود: او در این مدت تلاش کرده است مردم آمریکا را متقاعدکند که می تواند اوضاع را در کشور بهبود بخشد و باید به او و دولتش اعتماد کرد چرا که دولت می تواند همه مشکلات را حل کند اما نتیجه این اعتماد به او و دولتش، بدهی های کلان آمریکا، رشد اقتصادی اندک و بیکار شدن چندین میلیون نفر دیگر است.
طرحهای رئیس جمهور کنونی آمریکا برای کشور نتیجه ای نداشته است زیرا سازوکار حاکم بر آمریکا اینگونه نیست.
سنتورم در ادامه با تحلیل سیاستهای اوباما افزود: اوباما رویای آمریکا را به سمت نابودی برده است. او سبب شده است رویای آمریکایی به کابوس آمریکایی تبدیل شود. سیاست های اوباما به نهاد خانواده در آمریکا ضربه زده و میزان ازدواج را کاهش داده است.
وی اضافه کرد: باید به حملاتی که به ازدواج و نهاد خانواده در آمریکا در جریان است پایان داده شود. باید نظام آموزشی آمریکا ارتقاء پیدا کند. در دوران ریاست جمهوری اوباما، رویای آزادی در آمریکا به کابوس تبدیل شده است. اوباما وابستگی مردم آمریکا را به دولت افزایش داده است. باید این روند متوقف شود. سیاستهای اوباما، نهاد خانواده را تضعیف می کند.  باراک اوباما به گونه ای حکمرانی می کند که بالاتر از قانون است.
گردهمایی سالانه جمهوری خواهان آمریکا دیروز سه شنبه برگزار شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.