سیاوش مفیدی راوی دوربین‌مخفی‌های «شوک»

سیاوش مفیدی راوی دوربین‌مخفی‌های «شوک»

سیاوش مفیدی راوی دوربین‌مخفی‌های «شوک»

تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «شوک» با اشاره به حضور سیاوش مفیدی به عنوان راوی ـ بازیگر، گفت: سعی شده است، سری جدید این برنامه جذاب‌تر باشد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تاریخ : سه شنبه ۳۱ مرداد ساعت ۱۶:۴۰

فرشاد شکیبی با بیان این مطلب افزود: برنامه‌های گذشته «شوک» نیز مورد توجه قرار گرفته بود. سعی می‌کنیم مثل دوره‌های قبل، ‌برنامه‌های خوبی داشته باشیم تا مورد توجه مردم قرار بگیریم.
او درباره‌ی روند تولید سری جدید «شوک» توضیح داد: به جز برنامه‌‌ی اول که درباره‌ی تصادفات و فرهنگ رانندگی ایرانی است، برنامه‌های زمین‌خواری و اعتیاد نیز آماده است و بعد از آن نیز جعل و کلاهبرداری، آلودگی محیط زیست و قاچاق را خواهیم داشت.
این برنامه‌ساز همچنین گفت: در سری جدید که با اجرای سیاوش مفیدی خواهد بود، دوربین‌ مخفی‌های جذابی خواهیم داشت و به دلیل اینکه در برخی موارد به یک بازیگر حرفه‌یی نیاز داشتیم از سیاوش مفیدی استفاده کردیم.
شکیبی افزود: سیاوش مفیدی به نوعی راوی ماست که بازی هم می‌کند و یک مجری صرف نیست. او یک بازیگر ـ راوی است که در سری جدید برنامه «شوک» از او استفاده کرده‌ایم.
تهیه‌کننده «شوک» درباره‌ی موضوعات سری جدید نیز توضیح داد: تصادفات و فرهنگ رانندگی موضوع اول برنامه است. زمین‌خواری موضوع دیگری است که پرونده‌های جالبی در شمال را بررسی می‌کند. اعتیاد نیز با ساختاری جذاب و مسایل جالبی بررسی خواهد شد. بعد از آن برنامه‌هایی مربوط به جعل و کلاهبرداری،‌ آلودگی محیط زیست و قاچاق را خواهیم داشت.
او به سختی‌های تولید برنامه‌هایی مثل «شوک» نیز اشاره و تاکید کرد: من پیش از این تجربه ساخت تله‌فیلم و سریال را هم دارم به همین دلیل می‌توان بگویم هر کدام از برنامه‌های «شوک» حدود دو تا دو ماه و نیم یعنی به اندازه‌ی پروسه یک سریال زمان می‌برد. پیگیری‌ها، پژوهش‌ها و بررسی‌ها در هر برنامه زمان‌بر است و به همین دلیل نمی‌توانیم مثل برنامه‌های روتین یک تایم هفتگی را در نظر بگیریم.
شکیبی افزود: با این حال مسؤولان شبکه سه سیما حمایت خوبی از ما می‌کنند، تیزرهای ما زیاد پخش می‌شود. به علاوه زمان پخش خوبی هم برای ما در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۴۵۱۵۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.