سیره اقتصادی و سیاسی بزرگان شیعه در رادیو معارف

۲۸اردیبهشت،

رادیو معارف با برنامه «پیشگامان» به بررسی سیره اقتصادی و سیاسی بزرگان و علمای شیعه می‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ به مناسبت نامگذاری سال از سوی رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، و با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های گروه فقه و سیره رادیو معارف، بررسی سیره و زندگیِ عالمان و بزرگان شیعه است؛ برنامه «پیشگامان» توسط این گروه برای بررسی سیره اقتصادی و سیاسی فقها و بزرگان دین طراحی شده است. 
در این برنامه علاوه بر بازگویی زندگی‌نامه، با بررسی سیره اقتصادی و سیاسی آن دسته از فقها و بزرگان شیعه که در این دو حوزه اقدامی حماسی و تاثیرگذار داشته‌اند، گامی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، ترویج روحیه حماسی در جامعه و معرفی الگوهای دینی حماسه‌ساز برداشته می‌شود. 
در این برنامه حجت‌الاسلام‌و المسلمین حسین جوشقانیان عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا به عنوان کارشناس، سیره اقتصادی و سیاسی علما و بزرگان شیعه را بررسی می‌کند. 
برنامه «پیشگامان» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیر تهیه کنندگی و نویسندگی سید روح الله شجاعی و گویندگی مصطفی اسماعیلی از ۳۱ اردیبهشت ۹۲ دوشنبه هر هفته  ساعت ۱۷:۰۰ تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.