سیمای جهان بین ۲۴ ساعته شد

جام جم آنلاین: مدیر کل صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از آغاز پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های شبکه استانی سیمای جهان‌بین همزمان با ولادت امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده تحقق منویات مقام معظم رهبری، سیاست های سازمان، اعتلای فرهنگی استان و جلب رضایت مخاطبان را از اهداف پخش ۲۴ ساعته برنامه های شبکه استانی برشمرد.

وی افزود: فراهم شدن زمینه افزایش پخش برنامه های شبکه استانی سیمای جهان بین، فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های موجود در این استان و شناسایی و معرفی آنها و همچنین تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه ریزی های صدا و سمیای مرکز استان، جلب توجه و رضایتمندی همه گروه های مخاطب باتوجه به نیاز و سلیقه آنها با استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی در اولویت برنامه سازی قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با حضور در برنامه زنده تلویزیونی سیمای جهان بین افزایش پخش برنامه های این شبکه را از جمله اقدامات مطلوب و درخور توجه در راستای توسعه فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی در استان برشمرد.

مراسم افتتاح پخش ۲۴ ساعته برنامه های شبکه استانی سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و جشن میلاد حضرت مهدی(عج) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و تعدادی از مسئولان محلی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.