سپاهان موقتا صدرنشین شد

۱۶م اسفند ،

آغاز هفته بیست و نهم لیگ برتر/ پیروزی پرگل داماش مقابل نفت

در آغاز هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان مقابل صبا به برتری رسید و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (جمعه) سپاهان مقابل صبا به برتری رسید، داماش از سد نفت گذشت و مس مقابل پیکان متوقف شد.

در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم فوتبال سپاهان میزبان صبای قم بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان زلاتکو کرانچار به پایان رسید. گل های این بازی را امین جهان عالیان (دقیقه ۲۶) و جواهیر سوکای (دقیقه ۷۳) به ثمر رساندند. با این نتیجه تیم فوتبال سپاهان ۵۶ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد. صبا هم با همان ۳۷ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

همچنین در کرج تیم های سایپا و ملوان به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. سعید دقیقی (دقیقه ۱۵) و مجید ایوبی (دقیقه ۶۹) برای ساپیا و سید جلال رافخایی (دقیقه ۴۶) و علی رمضانی (دقیقه ۸۲) برای ملوان گلزنی کردند. بدین ترتیب نارنجی پوشان ۳۶ امتیازی شدند در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفتند. ملوان هم با ۳۸ امتیاز به رده نهم رسید.

در کرمان هم دو تیم مس و پیکان به تساوی بدون گل دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند. با این نتیجه مس ۴۲ امتیازی شد و همچنان پشت پرسپولیس در رده هفتم باقی ماند. پیکان هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفت.

نتایج دیدارهای ابتدایی هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سپاهان ۲ – صبا ۰

سایپا ۲ – ملوان ۲

مس ۰ – پیکان ۰

داماش ۳ – نفت آبادان ۱


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. قاسم:

    کجای کاری استقلال صدر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.