سپاه پاسداران در هفته ای که گذشت…

سپاه پاسداران طی هفته گذشته برنامه های مختلفی را دنبال کرد که مهمترین رویدادها در این زمینه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ، اخبار این هفته سپاه به شرح ذیل می باشد .

سرهنگ سراج: باید برای اسلامی کردن جامعه و دولت تلاش کرد

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات در همایش”بالماسکه در چند قدمی ظهور” گفت : امروز در مرحله اسلامی کردن دولت و جامعه هستیم و باید تمام تلاش ها را در این زمینه به کار گیریم.

سردار فدوی: تکلیف‌مداری و ولایت‌پذیری شاخص و معرف نیروی دریایی سپاه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه در هجدهمین همایش سالانه این نیرو با اشاره به دریافت تکلیف مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال این نیرو به بندرعباس گفت: تکلیف‌مداری و ولایت پذیری شاخص و معرف نیروی دریایی سپاه است.

سردار فدوی: ایران قواعد نبرد را در خلیج فارس و تنگه هرمز تعریف می‌کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه هجدهمین همایش سالانه این نیرو با اشاره به احتمال درگیری با دشمنان فرامنطقه‌ای در خلیج‌فارس گفت: اگر قرار باشد در منطقه امنیتی وجود داشته باشد و تنها برای ایران نباشد برای هیچ کس وجود نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام سعیدی: در آستانه فتح خیمه معاویه‌ هستیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در هجدهمین همایش سالانه نیروی دریایی سپاه در مشهد با بیان اینکه شرایط ما اکنون شرایط حساسی است، گفت: ما در آستانه فتح خیمه معاویه‌ هستیم و به سمت ظهور امام زمان(عج) پیش می رویم. مردم ما باید بیش از گذشته صبر و استقامت داشته باشند.

سردار شریف : دشمن از محتوای انقلاب اسلامی در هراس است

مسئول روابط عمومی کل سپاه در همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی سپاه که با حضور مسئولین و مدیران روابط عمومی کل‌ نیروها و سپاه های استانی در سالن الغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز از مرزهای جغرافیایی ایران و کشور اسلامی عبور کرده و به عنوان گفتمان جدید و منطبق با فطرت آحاد بشریت در صحنه بین‌الملل حضوری زنده و پویا دارد.

دریادار مشیدی: نیروی دریایی سپاه در کنار ارتش امنیت خلیج فارس را تامین می کند

معاون بازرسی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان این نیرو در مشهد مقدس گفت: این نیرو همه تحرکات نیروهای آمریکایی و حامیانش را نه تنها در خلیج فارس بلکه از زمانی که از دریای کارائیب به سمت دریای عمان و خلیج فارس حرکت می کنند تحت کنترل سامانه های جمع آوری اطلاعات خود دارد و بطور مداوم آنها را رصد می کند.

حجت‌الاسلام گواهی هشدار داد؛ نفوذ برخی مدعیان ظهور صغری در بدنه دولت

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) ،در گردهمایی عقیدتی رزمندگان سپاه تهران گفت: گروهی در زمان فعلی پا را از این فراتر گذاشتند و گفتند دوران ظهور صغری فرا رسیده و ما دیگر نیاز به واسطه نداریم و باید ولایت فقیه محو شود متأسفانه بعضی از افراد این جریان در بدنه دولت نفوذ پیدا کردند.

سرلشکر فیروز آبادی عنوان کرد؛ التماس یک‌ساله آمریکا به ایران برای اعلام علائم در عملیات‌های نظامی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دومین روز همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان، همواره از عزت خدادادی و الهی ملت ایران و رزمندگان نیروی دریایی سپاه در هراس هستند گفت: بیش از یک سال است آنها به ما التماس می‌کنند که علائمتان را برای زمان عملیات نظامی به ما بگویید.

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران: بستن تنگه هرمز مستلزم دستور فرمانده کل قوا است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه هجدهمین همایش سالانه فرماندهان نیروی دریایی سپاه گفت: ما طرح بستن تنگه هرمز را داریم ولی اجرای آن مستلزم تدبیر و دستور فرمانده معظم کل قوا است.

سردار یزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: از آمریکا برای انجام حملات سایبری شکایت می‌کنیم

معاون حقوقی- پارلمانی سپاه پاسداران گفت: در عرصه بین المللی، اقدامات حقوقی در رابطه با حملات و تهدیدات سایبری آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان را دستور کار خود قرار داده ایم.

سردار جزایری: نخبگان جهان اسلام باید راه‌های برون‌رفت از تروریسم آمریکایی را پیدا کنند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از کتاب‌های “ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه”، گفت: ابر سرمایه‌داری جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بقا و ماندگاری خود در عرصه‌های مختلف، دست به ترور می‌زنند لذا باید نخبگان جهان اسلام، راه‌های برون‌رفت از این وضعیت را پیدا کنند تا بتوانیم به کمک این قشر از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

سرلشکر سلیمانی عنوان کرد؛ استیصال دشمنان از اقتدار موشکی و دریایی سپاه

فرمانده نیروی قدس سپاه در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه در مشهد مقدس گفت: امروز اقتدار موشکی و دریایی سپاه برای دشمنان انقلاب قابل تامل نبوده و خود را برابر آن مستأصل می‌بینند.

سرلشکر جعفری: ایفای نقش پاسداری از انقلاب، بدون تقویت بنیه معنوی امکان­پذیر نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهمایش سالانه در همایش جذب استعدادهای برتر در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: بدون تردید ایفای نقش پاسداری از انقلاب، بدون تقویت بنیه معنوی و نزدیک­تر شدن به خدا و افزایش ایمان در ابعاد مختلف امکان­پذیر نیست بنابراین باید رضایت خداوند را در همه ابعاد کاری مدنظر داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه: هر نوع تنش در بازار، حرکت در مسیر و بازی در پازل دشمن است

سردار اشرف نوری گردهمایی سیاسی کارکنان مدیریت شهرک شهیدمحلاتی(ره) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد نارضایتی درجامعه و بهره برداری از آن در انتخابات ۹۲، بر روی بی ثبات سازی اقتصادی سرمایه گذاری کرده اند، در نتیجه هر نوع تنش و بی ثباتی در بازار، حرکت در مسیر و بازی در پازل دشمن است.

محسن رفیقدوست در گفتگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد؛ ناگفته‌هایی از پذیرش قطعنامه توسط امام(ره)/ چه کسانی جام زهر را به امام دادند

حاج محسن رفیقدوست در این گفتگو از سفرش به کره شمالی برای خرید موشک، داستان پررمز و راز پذیرش قطعنامه در تیرماه ۱۳۶۷ از سوی امام خمینی(ره) و ماجرای نوشیدن جام زهر، جریان انحرافی، علت سکوتش در خصوص برخی مسائل و … می‌گوید.

سردار سلامی در آیین اختتامیه همایش فرماندهان نیروی دریایی سپاه: ناوهای هواپیمابر آمریکا آهن پاره‌ای بیش نیستند/ جنگ ما به نقطه سرنوشت‌ساز و حساسی رسیده است

جانشین فرمانده کل سپاه در آیین اختتامیه همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه در مشهد با بیان اینکه نبرد ما با دشمنان در تمامی ابعاد، مقیاسی جهانی یافته و این بی‌‌سابقه است؛ گفت: پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگی ناوهای هواپیمابر آمریکا و دشمنان فرامنطقه‌ای هرگز ترسی به دل راه نداده و این تجهیزات در نگاه آنان، آهن‌پاره‌ای بیش نیست.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور: ایران نمی‌تواند در برابر کشتار مسلمانان در میانمار بی‌تفاوت باشد

سردار جزایری در خصوص فجایع اخیر کشور میانمار، تأکید کرد: وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سکوت جوامع را در قبال فجایع میانمار به دلیل کشتار مسلمانان بی گناه بشکنند.

دریادار فدوی: شرارت‌های آمر یکا میزان آمادگی نیروی دریایی سپاه را ارتقاء بخشید

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان همایش فرماندهان و مسئولین این نیرو  در مشهد مقدس، شرارت‌های آمریکا طی سالیان متمادی در منطقه را از جمله عوامل ارتقای آمادگی‌ها و توان رزم این نیرو دانست.

رئیس ستاد تبلیغاتی کشور: مردم ایران تحریم کنندگان را مجازات خواهند کرد

سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون عدم تاثیر گذاری تحریم‌های کشورهای غربی اظهار داشت: هر روز که می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از فشارهای استکبار جهانی، رژیم‌های سلطه و زیاده خواه و در راس آنها آمریکا و صهیونیست‌ برای مردم جمهوری اسلامی ایران آشکار می‌شود.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.