سکه آتی همچنان در سراشیبی

۱۱اردیبهشت،

Amir Pourmand-1-27.jpg

روز قبل – پنج‌شنبه – در معاملات آتی بورس کالا سکه طلا در سررسید اردیبهشت‌ ماه ۹۲ همچنان با کاهش قیمت روبه رو شد به گونه‌ای که از میانگین یک میلیون و ۳۷۲ هزار تومان در روز چهارشنبه به میانگین یک میلیون و ۳۴۹ هزارتومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همزمان با روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار غیر رسمی کشورمان، سکه آتی نیز رشد منفی را در پیش گرفته است و این روزها در سراشیبی کاهش قیمت است.

برهمین اساس در معاملات بورس کالای ایران روز پنج‌شنبه سکه آتی سر رسید خردادماه از میانگین یک میلیون و ۳۹۳ هزار تومان در روز چهارشنبه به یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان معامله شد و سکه سررسید تیرماه نیز از یک میلیون و ۴۲۴ هزار تومان به یک میلیون و ۴۱۲ هزارتومان نزول قیمت داشته و مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که با وجود ایام روز مادر و زن و همچنین روز معلم هر ساله قیمت طلا روند افزایشی داشت اما به نقل از کارشناسان این حوزه به سبب افزایش قیمت این فلز گرانبها، مردم دیگر برای هدیه از انتخاب آن صرف نظر گرده و به کالاهای دیگر روی آورده‌اند به همین سبب هم بازار طلا در این روزها داغ نشده و قیمت‌ها به جای صعودی شدن، کاهش یافته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.