سکوت سازمان ملل در قبال جنایات میانمار در قبال مسلمانان

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: سازمان های بین المللی تلاشی جدی برای متوقف شدن کشتار مسلمانان در میانمار ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، مسلمانان میانمار با فجیع ترین کشتارها از سوی رژیم حاکم و اکثریت جمعیت بودایی نشین این کشور روبرو هستند. تا کنون دو هزار نفر از مسلمانان کشته و نود هزار نفر به دلیل حوادث خشونت بار آواره شده اند. سازمان عفو بین الملل از پاکسازی قومی علیه مسلمانان در میانمار خبر داد.
چشمان گریان مسلمانان میانماری نجات دهنده ای برای خود نمی یابند. مسلمانان روهنگا در میانمار در جنوب شرقی آسیا با فجیع ترین سرکب های از سوی رژیم حاکم این کشور روبرو هستند. بودایی های افراطی به صورت سازمان یافته به پاکسازی قومی علیه مسلمانان ادامه می دهند. بیشتر این مسلمانان در ایالت ساحلی آراکان در غرب این کشور زندگی می کنند و با کشتار،شکنجه،بازداشت و تجاوز جنسی روبرو هستند. نیروهای امنیتی رژیم نیز در این جنایت ها دست دارند. بودایی های افراطی منازل و مساجد مسلمانان را به آتش می کشند. برخی از آوارگان مسلمان که از ترس کشتارها با قایق وارد رودخانه شدند در میانه راه برای رسیدن به بنگلادش در آب غرق شدند.
 سازمان عفو بین الملل رژیم میانمار و بودایی های افراطی این کشور را به ارتکاب جنایت علیه اقلیت مسلمان در این کشور متهم و اعلام کرد اقدام این رژیم در اعلام وضع فوق العاده مانع از ادامه این کشتارها نشده است.  


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد:

    واقعا ما شعیان باید خجالت بکشیم که منتظریم کفار برا ما کاری کنن.تنها راحش جهاده و رسوندن اسلحه به این مظلوماست.مطمعن باشید اگه تماشا کنیم یه روز نوبت ماست و باید جواب بدیم.اگه یه کمیته برا جهاد باشه من حاظر برا جهادم

  2. سوزان:

    پس سازمان حقوق بشر چه غلطی میکنه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.