سیاستهای آمریکا عامل مرگ سفیرش در لیبی

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه روسیا الیوم در مطلبی با عنوان “دموکراسی آمریکا سفیر این کشور در لیبی را به کشتن داد” آورده است : کشته شدن “کریستوفر استیونس” سفیر آمریکا در لیبی، ایالات متحد را لرزاند.

این پایگاه روسی افزود: آمریکایی ها از این خبر انگشت به دهان ماندند، زیرا چگونه ممکن بود که انقلابیون لیبیایی که آمریکا به آنها کمک کرده بود، چنین کاری انجام دهند؟!

روسیا الیوم می نویسد: شکی نیست که بخش بزرگی از مسئولیت بر عهده روزنامه نگاران غربی است که دنیا را به دو بخش خیر و شر تقسیم کرده اند و از بخت بد، قذافی در بخش اشرار تقسیم بندی شده است.

این پایگاه روسی می افزاید: این حادثه اوهام پردازی دیپلماتهای آمریکایی و سازمان اطلاعاتی این کشور را آشکار کرد. به نظر می رسد که سفیر آمریکا به مقامات جدید لیبی اعتماد کرده و به دام افتاده بود به ویژه اینکه مقامات جدید با کمکهای نظامی و غربی به قدرت رسیده اند.

این پایگاه بیان کرد: اخبار اولیه درباره سفیر آمریکا حاکی است که وی در اثر آتش سوزی در کنسولگری آمریکا در بنغازی کشته شد، اما این داستان بسیاری را قانع نکرد.

روسیا الیوم می افزاید: تصاویر ویدئویی چند مرد  که سفیر آمریکا را در حالی لباس زیر داشت بر روی زمین می کشیدند نشان می داد امکان تجاوز به وی قبل از مرگش همانند آنچه بر سر معمر قذافی آمد، بعید نشمرده است.

این پایگاه بیان کرد: جدیدترین روایت حاکی است که سفیر آمریکا را در داخل یکی از اتاقهای ویلای ویران شده یافته اند و وی به علت نبود آمبولانس با یک خودروی معمولی انتقال یافته که در میانه راه فوت کرده است و این به علت استنشاق گاز سمی بوده است.

این پایگاه روسی می افزاید: آمریکایی ها مجبورند هر آنچه که لیبیایی ها می گویند باور کنند، زیرا نمی توانند جنگی جدیدی را با دوستان جدید خود آغاز کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.