سیاست نجات یورو اروپا کاری عبث است

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: اعضای حزب ضد یوروی “جایگزینی برای آلمان” خواستار فراهم آمدن امکانی برای خروج اعضاء از منطقه ارز مشترک شده و سیاست نجات یورو اتحادیه اروپا را اقدامی عبث ارزیابی کردند.

به گزارش تسنیم، به نقل از روزنامه “تاگس پایگاه اینترنتیونگ”، حزب ضد یوروی ” گزینه ای دیگر برای آلمانAfD “ که بر اساس نظر سنجی ها روز به روز بر محبوبیت آن در آلمان افزوده می گردد و در حال برنامه ریزی برای سیاست های اروپایی خود در انتخابات پارلمانی این اتحادیه است، سیاست نجات یورو را کاری عبث و بیهوده ارزیابی کرد.

 اکثریت اعضای این حزب خواستار تشکیل اساس و مبنایی برای امکان خروج اعضاء از منطقه یورو می باشند، در غیر این صورت آلمان باید برای خروج از منطقه ارز مشترک تلاش کند.

این حزب ضد یورو در آلمان همچنین بر این عقیده است که کشورهای بحران زده منطقه یورو باید خود اوضاع مالی شان را به نظم درآورند و عضویت در اتحادیه اروپا تازه بعد از یک همه پرسی باید شکل گیرد.

 اعضای حزب ضد یوروی آلمان همچنین مهاجرت به سیستم اجتماعی آلمان را شدیدا رد کرده و تصریح کردند که مهاجران بدون ابزار و امکانات کافی باید به وطن خود برگردند. کمک به مهاجران تنها در صورت وجود امکانات مالی میسر است و باید از یک مهاجرت کنترل نشده به اتحادیه اروپا جلوگیری به عمل آید.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.