سیاوش رسما اعلام کرد، هیچ چیز برایم مهم نیست!

امیرحسین صادقی با شرایط خاصی به تیم استقلال بازگشت در حالیکه با مشکلات با برخی اعضای باشگاه رو به رو بود اما توسط امیر قلعه نوعی متقاعد شد به جمع آبی ها بازگردد، وی شماره پیراهنش را برگزید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: امیر حسین صادقی برای بازوبند کاپیتانی و شماره پیراهنش دچار مشکلاتی شد که در نهایت  مسئولان اعلام کردند وی می تواند شماره سابق خود را در تیم در اختیار داشته باشد. این بازیکن قرار است برای فصل جدید شماره ۴ را برتن کند.
این در حالی است که وی برای پوشیدن این شماره تمایل زیادی ندارد اما اعلام کرده است به احترام امیر قلعه نوعی این شماره را برتن می کند و شرایط را طوری پیش می برد که حاشیه ای برای تیم ایجاد شود. حتی اعلام می شد وی به بازوبند کاپیتانی نیز معترض است و تنها مدعی شده، توقع می کرد.

مربیان با وی در این خصوص صحبتی را انجام می دادند اما این اتفاق رخ نداده است. از طرفی سیاوش اکبرپور که شماره ۱۰ را برای خود در نظر داشت اعلام کرده است به شماره پیراهن اهمیت نمی دهد و مربیان هر شماره ای در نظر بگیرند وی آن را به تن می کند، زیرا این بازیکن شماره ۱۰ خود را خواستار بود و پس از اعلام دریافت آن دیگر شماره ها اهمیتی برایش ندارند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.