سیتروئن نسخه جدید C3 را معرفی کرد

نسخه جدید سیتروئن C3 در قامت یک هاچبک کراس معرفی شد.

سیتروئن نسخه جدید C3 را معرفی کرد

به گزارش ممتاز نیوز، پس از اینکه در سال گذشته شاهد فیس لیفت مدل های C۳ و C۳ Aircross توسط سیتروئن بودیم، حال این خودروساز فرانسوی از نسخه جدید هاچبک C۳ که تنها در بازارهای هند و آمریکای جنوبی عرضه می شود رونمایی کرده است و طبق گفته سیتروئن در طراحی این «هاچبک مدرن» به وضوح از SUV ها الهام گرفته شده است.

سیتروئن C۳ جدید، با طول ۳/۹۸ و فاصله محوری ۲/۵۴ سانتی متری بر پایه پلت فرم PF۱ گروه پژو سیتروئن توسعه یافته است و همانطور که اشاره شد، به دلیل استفاده از برخی المان های خودروهای کراس اوور و SUV مانند قطعات پلاستیکی دور گلگیرها و ریل های سقفی بیش از پیش به خودروهای کلاس SUV شباهت یافته است. ضمن اینکه C۳ جدید، از زبان طراحی سایر محصولات این خودروساز مانند چراغ های دو قلو X شکل و ستون های A مشکی نیز بهره مند شده است.

photo_2021-09-17_23-10-50

photo_2021-09-17_23-10-51

در داخل کابین نیز شاهد استفاده از ترکیب رنگ های جذاب و نیز طراحی بافت های مدرن می باشیم. همچنین استفاده از صفحه نمایش ده اینچی سازگار با اندروید اتو و اپل کار پلی از جمله امکانات رفاهی این هاچبک کراس اقتصادی می باشد.

photo_2021-09-17_23-10-56

هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی و قیمت رسمی این نسخه از سیتروئن C۳ منتشر نشده است. اما این خودرو در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی در بازار هند، برزیل، آرژانتین، شیلی و سایر بازارهای آمریکای جنوبی عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.