سیزده سالن سینما در تهران به سیستم دیجیتال مجهز شد

۲۴م دیماه ،

محمدرضا عباسیان عنوان کرد:

سینماپرس-گروه سینما/ دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر از مجهز شدن سالن های سینمایی میزبان جشنواره به امکانات دیجیتال خبر داده بود تاکنون سیزده سالن سینمایی شهر تهران به سیستم دیجیتال مجهز شده است و قرار است کلیه سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره برای میزبانی جشنواره به امکانات دیجیتال مجهز شوند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با اعلام این خبر افزود: دفتر جشنواره برای نمایش فیلم‌های فجر ۳۵ سالن سینما در نظر گرفته است که از این میان ۳۰ سالن به پخش فیلم‌های مردمی و نمایش‌های ویژه در سازمان‌ها، نهادها و صنوف سینمایی اختصاص خواهد یافت.

بر پایه این خبر، برج میلاد و سینما‌های آزادی، پردیس ملت (۱ و ۲)، اریکه ایرانیان، فرهنگ، زندگی، شکوفه، ماندانا،کیان، ایوان شمس، بهمن یک، و راگا تاکنون مجهز به سیستم دیجیتال می باشند و فعالیت می‌کنند.

متخصصان معتقدند تجهیز سالن های سینما به امکانات پخش دیجیتال مزیت های گسترده ای از قبیل:کیفیت پخش قوی، کیفیت رنگ و نور، نبود مشکلاتی از نوع نرسیدن کپی ها، کاهش هزینه ها، امنیت بالا و عدم امکان استنساخ غیرقانونی کپی ها و… به همراه دارد.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می کند.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۹۴۶


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.