سیل در گیلان/ مرگ مرد میانسال به دلیل برق گرفتی ناشی از سیل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از مرگ مردی میانسال در پی اتصال برق در یک تلویزیون شهری در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ مجید مرآت با اشاره به جاری‌شدن سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای استان گیلان، اظهارکرد: به دنبال بارش شدید باران که از شب گذشته در بخش‌هایی از گیلان آغاز شده و تا صبح روز دوشنبه نیز ادامه داشت، بخش‌هایی از شهر رشت و شهرستان‌های لاهیجان، فومن و شفت دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه بارش باران سبب تعطیلی مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، بخش سردار جنگل فومن و شفت شده است، گفت: تاکنون خسارتی ناشی از تخریب منازل یا معابر ناشی از سیل به دست ما نرسیده است، اما با توجه به شدت بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که خساراتی به منازل مسکونی، معابر و سایر ساختمان‌ها وارد شده باشد.

به گفته مرآت، از ساعت ۹ صبح امروز با کاهش شدت باران از میزان جاری‌شدن سیلاب در شهرها نیز کاسته شده و آب‌های سطحی به مسیل‌ها هدایت شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین از مرگ مردی ۴۵ ساله در پی برق‌گرفتگی خبرداد و گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در شهر رشت ظاهرا باران سبب اتصالی برق در یک تلویزیون شهری در شهر رشت شده بود که همین امر سبب شد تا این مرد ۴۵ ساله دچار برق‌گرفتگی شده و جان خود را از دست بدهد.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.