سینما آزادی از اکران فیلم‌ها محروم شد

پس از حذف سرگروهی به تازگی شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت، تمام پنج سالن سینما آزادی از نمایش کلیه فیلم‌های سینمایی محروم کند.

 

حبیب کاوش درباره این که آیا سالن‌های مختلف سینما آزادی بجز سالن سرگروه آن می‌توانند حواله اکران فیلم‌های عید فطر را دریافت کنند تصریح کرد: «خیر. ما در جلسه‌‌مان مصوب کرده بودیم که زیر گروه‌های این سینما هم از چرخه اکران حذف شده‌اند.»

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: «به دلیل تخلفات سینما آزادی هم سرگروهی سینما آزادی از آن مجموعه گرفته شده و هم سالن‌های زیر گروه آن سینما فعلا حق نمایش هیچ فیلمی را ندارد.»

 

پردیس سینمایی آزادی پرمخاطب‌ترین مجموعه سینمایی کشور است که به تنهایی حدود ۱۱ درصد از فروش سالانه سینما را در کل کشور برعهده دارد.

 

در ماه‌های اخیر چالش میان حوزه هنری و شورای صنفی نمایش برای اکران برخی از فیلم‌های سینمایی به شدت بالا گرفته است. از آنجا که یکی از مالکان سینما آزادی حوزه هنری است شورای صنفی نمایش به دلیل کنترل رفتارهای حوزه هنری و همچنین تنبیه این سینما به دلیل آنچه رفتار فراقانونی و غیرقانونی خوانده بود‌‌، آزادی را ابتدا از سرگروهی حذف و در جدیدترین اقدام علاوه بر سالن سرگروه‌، تمام چهار سالن دیگر این سینما هم فعلا و تا تصمیم بعدی اعضای شورای صنفی نمایش نمی‌توانند هیچ فیلمی را اکران کنند.

 

این روزها سینما آزادی فیلم‌های قدیمی «آزمایشگاه»، «شور شیرین»، «قفس طلایی» ، «چک» ، «راه بهشت» ، «بدون اجازه» و «کیمیا و خاک» را اکران می‌کند و برای اکران فیلم‌های جدید در روزهای آتی با تصمیم اخیر شورای صنفی نمایش، قطعا دچار مشکل می‌شود

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.