سینما هویزه مشهد در آتش سوخت

پشت بام سینما هویزه مشهد و بخشی از تاسیسات آن دچار حریق شد این در حالی است که به گفته مسئولان موسسه سینمایی شهر قرار است مجموعه جدید سینما هویزه مشهد ۱۶ شهریورماه افتتاح شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مشرق ، دقایقی پیش پشت‌بام سینما هویزه مشهد و تاسیسات نصب شده بر روی این پشت بام دچار حریق شد که با تلاش نیروی آتش‌نشانی مشهد این حریق اطفا شد.

مجید شادی مدیر حوزه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با این حادثه اظهار کرد: حریق در قسمت پشت‌بام سینما هویزه مشهد ایجاد شد که کارگران تاسیسات در حال جوشکاری و پرس‌کاری و نصب کولرها بودند که در مجاورت با چسب‌های آهن سبب حریق شد.

وی افزود: خسارت مادی تنها به تاسیسات و پشت‌بام و بخشی از نمای ساختمان وارد شده است و طبق مشاهدات عینی و نه بر اساس نظر کارشناسی بین ۷ تا ۸ میلیون تومان سینما خسارت دیده است.

مدیر حوزه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهرداری مشهد با اشاره به مساحت حریق ایجاد شده، گفت: مساحت حریق ایجاده شده در حدود ۵۰۰ مترمربع بوده است.

شادی به سرعت عمل نیروی آتش‌نشانی در اطفای حریق اشاره کرد و گفت: در مجموع از ۲۲ ماشین در اختیار عملیات منطقه ۲ شهرداری مشهد ۱۴ ماشین از ایستگاه‌های ۴، ۳، ۱، ایستگاه ۳۲ و از پایگاه یک اعزام شدند.

مدیر حوزه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهرداری مشهد، ادامه داد: نخستین ماشین‌های اعزامی در مدت ۲ دقیقه به این حادثه اعزام شدند و مابقی نیز پس از آن رسیدند، اگر سرعت عمل نیروی آتش‌نشانی نبود در حال حاضر شاهد گسترش حریق به سالن‌های سینما بودیم.

به گفته وی، کل سانحه در مدت ۱۰ دقیقه توسط نیروی آتش‌نشانی اطفا شد.

گفتنی است از مسئولان سینمای شهر کسی حاضر نبود تنها مدیر اجرایی سینما در صحنه حاضر بود و حاضر به مصاحبه نشد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.